ستاد مردمی «رویش‌های انقلاب» با صدور بیانیه‌ای از قالیباف حمایت کرد

ستاد مردمی رویش‌های انقلاب در بیانیه‌ای از محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم اعلام حمایت کرد.

متن بیانیه ستاد رویش‌های انقلاب به شرح زیر است:

«خدای را شاکریم و  ملت عزیز سرتاپا متعهد به اسلام و قرآن مفتخر است که پیرو مذهبی است که می‌خواهد حقایق قرآنی، که سراسر آن از وحدت بین مسلمین بلکه بشریت دم می‌زند، از مقبره‌ها و گورستان‌ها نجات داده و به‌عنوان بزرگترین نسخه نجات‌دهنده بشر از جمیع قیودی که بر پای و دست و قلب و عقل او پیچیده است و او را به سوی فنا و نیستی و بردگی و بندگی طاغوتیان می‌کشاند نجات دهد و پیرو مذهبی هستیم که رسول خدا مؤسس آن به امر خداوند تعالی بوده، و امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب، این بنده رها شده از تمام قیود، مأمور رها کردن بشر از تمام اغلال و بردگیها است. ائمه معصومین ما ـ صلوات الله و سلامه علیهم ـ در راه تعالی دین اسلام و در راه پیاده کردن قرآن کریم که تشکیل حکومت عدل یکی از ابعاد آن است، در حبس و تبعید به سر برده و عاقبت در راه براندازی حکومت‌های جائرانه و طاغوتیان زمان خود شهید شدند. وما امروز مفتخریم که می‌خواهیم مقاصد قرآن و سنت را پیاده کنیم و اقشار مختلفه ملت ما در این راه بزرگِ سرنوشت‌ساز سر از پا نشناخته، جان و مال و عزیزان خود را نثار راه خدا می‌کنند.» امام خمینی (ره)

انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی (ره) و حضور یکپارچه و مجاهدت مؤمنانه مردم ایران به پیروزی رسید، زمینه را برای بازگشت به جهان‌بینی اسلامی و حاکمیت ارزش‌ها و روش‌های دینی فراهم آورد. ملت ایران با انتخاب هوشمندانه نظام حکومتی مبتنی بر «ولایت‌فقیه» راه را برای نیل به آرمان ولای «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» هموار کرد.

ملت عزیز ایران

با کمال تأسف باید اذعان کرد بسیاری از مسئولان و مدیران اجرایی کشور از هر یک از جناح‌ها و سلیقه‌های سیاسی که عهده‌دار مسئولیت بوده‌اند، به تدریج از روحیه و منش انقلابی و از مردم و مستضعفان که ولی‌نعمتان آنها بوده و هستند، فاصله گرفته و برخی از آنان به اشرافی‌گری و رفاه‌طلبی و ثروت‌اندوزی روی آورده‌اند و از سوی دیگر، مردم و بخصوص جوانان حضور موثری در اداره کشور نداشته و نتوانسته‌اند به وظیفه انقلابی خود در نظارت و مراقبت بر عملکرد مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نقد آنان و مطالبه گری از آنان عمل کنند.

فساد و تبعیض و رانت‌خواری و انفعال که به تدریج در ساختار اداری کشور رسوخ نموده می‌رود تا خوی اشرافی گری و نظام طبقاتی را به مملکت بازگردانده و آن را در مملکت نهادینه نماید. برخورد با انحراف ایجاد شده و باز گرداندن چرخ انقلاب به مسیر اصلی خویش نیاز به اقدامی انقلابی در تغییر وضع موجود و استقرار دولتی انقلابی، جوان، جهادی کارآمد و متعهد به آرمان‌های امام و رهبری و ملت انقلابی ایران دارد.

پیشنهاد ما این است که برای عبور از تنگناهای اقتصادی و نجات کشور از مشکلات و معضلاتی که آن را از حرکت در مسیر پیشرفت و اعتلاء بازداشته است به اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب بازگردیم و با هم‌فکری و هم‌دلی، راه را برای حضور مؤثر و مستمر مردم در اداره کشور هموار کنیم و موانع حرکت روبه‌جلو و عوامل سد کننده پیشرفت را از سر راه برداریم.

ما مفتخریم رشادت‌ها و جانفشانی های فرماندهان عزیز دوران جنگ به‌عنوان بزرگ‌ترین آزمون کارامدی، وفاداری ایثار و روحیه و منش انقلابی، که یادگار شیرین مردم از دوران جنگ می‌باشد، متعلق به جوانانی بود که امام عزیز سفر کرده‌مان فرمودند توانستند به بهترین نحو از کیان اسلام و انقلاب دفاع کنند.

لذا، جوانان نسل سوم انقلاب، آنهایی که متولد دوران جنگ و انقلاب بوده‌اند با توکل بر خدای متعال و امیدوار به نصرت الهی و با آگاهی از قدرت و توانمندی‌های کشور و ظرفیت‌های بی‌بدیل نظام جمهوری اسلامی و با علم به فرصت‌های فراوان منطقه‌ای و بین‌المللی و با اعتماد به ظرفیت عظیم ملت ایران، پیش‌قدم شده و برای احیای روحیه انقلابی و مدیریت جهادی و اعتقاد و اعتماد به جوان‌ها که یادگار امام عزیزمان می‌باشد موجودیت و شروع فعالیت ستاد مردمی حمایت از دکتر محمدباقر قالیباف را رسماً اعلام می‌نمایند و  از اقشار مختلف مردم در پهنه جغرافیای کشور عزیزمان ایران، دعوت می‌کنند در این جهاد مقدس شرکت کنند و برای کارآمدسازی نظام اجرایی کشور، تحول در وضعیت اقتصادی مردم، مبارزه با فساد و هموار کردن مسیر پیشرفت و عدالت متحد شوند تا دوباره شاهد حضور باکری‌ها و همت‌ها و خرازی‌ها و زین الدین ها برای کمک به مردم محروم و مستضعف و ساختن ایرانی آباد و عزتمند باشیم.

ازاین‌رو از ملت شریف ایران دعوت می‌کنیم برای ایرانی آباد، دولتی صادق، جهادی، جوان و بانشاط، و برای بازگشت به آرمان‌های انقلاب، در روز 29 اردیبهشت با حضور پرشور خود با احترام به بقیه کاندیداها، به دکتر محمدباقر قالیباف، که از جوان‌های درد کشیده و آزمون پس داده، دارای کارنامه اجرایی موفق، تجربه مدیریت جهادی، وفادار به خوی و منش انقلابی  را در صحنه عمل به اثبات رسانده است و به‌عنوان جوان‌ترین کاندیدای ریاست جمهوری برای کمک به مردم محروم و زجر کشیده خسته از تبعیض و بی عدالتی پا به عرصه انتخابات نهاده است، رأی دهند.

خدایا چنانم کن که از تو بترسم گویا که تو را می‌بینم، و با پرهیزگاری مرا خوشبخت گردان، و به نافرمانیات بدبختم مکن، و خیر در قضایت را برایم اختیار کن و به من در تقدیرت برکت ده، تا تعجیل آنچه را تو به تأخیر انداختی نخواهم و تأخیر آنچه را تو پیش انداختی میل نکنم. (فرازی از دعای عرفه امام حسین علیه‌السلام)