بزرگترین ضعف پرسپولیس مقابل لخویا

جواد منافی درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تقابلش با لخویا گفت: پرسپولیس با اینکه در این اواخر فراز و نشیب داشت، ولی خدا را شکر به مرحله بعدی صعود کرد. این تیم لیاقت صعود را داشت. هرچند که معتقدم پرسپولیس از لحاظ فنی ضعف‌هایی دارد که باید برطرف شود. در خط دفاع تیم ضعف‌هایی دیده می‌شود و البته مشکلاتی هم در خط دروازه به‌وجود آمد که باید این دو ضعف برطرف شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا بیرانوند در بازی‌های اخیر مرتکب چند اشتباه شده است؟»، خاطر نشان کرد: ما درون تیم نیستیم و اتفاقات را  به صورت ریز نمی‌دانیم. این اواخر مشکلی بین بیرانوند و هواداران پرسپولیس ایجاد شد که فکر می‌کنم از لحاظ روحی و روانی روی او تأثیر گذاشت. امیدوارم ضعف‌های تیم برطرف شود. هرچند که باید بگویم پرسپولیس در خط هافبک و فوروارد مشکلی ندارد و همه تیم‌های آسیا می‌دانند که پرسپولیس در خط حمله خطرناک است.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تقابل این تیم با لخویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: پرسپولیس بازی آسانی ندارد و لخویا تیم قدرتمندی است. من معتقدم پرسپولیس می‌تواند از خط دفاعی لخویا عبور کند و در مجموع عبور از سد این تیم غیرممکن نیست. مهم این است که پرسپولیس مقابل لخویا گل نخورد و امیدوارم در تهران نتیجه خوبی بگیرد تا برای بازی برگشت روحیه بالایی داشته باشد.