سرنوشت سروش رفیعی با پرسپولیس در هاله ای از ابهام

سروش رفیعی علاقه زیادی دارد تا در فصل نقل و انتقالات تابستانی از جمع سرخپوشان جدا شود اما این بازیکن تاکنون هیچ پیشنهاد خارجی درست و حسابی که بتوان روی آن حساب باز کرد دریافت نکرده و با این اوضاع همچنان در جمع سرخپوشان ماندگار است.

البته پرسپولیسی‌ها نیز علاقه زیادی دارند که سروش بماند و به این تیم کمک کند اما در صورتی که سروش نیز دیگر حرفی از رفتن نزند و برای ادامه همکاری با باشگاه پیشقدم شود. قرارداد این بازیکن پس از پایان دیدار رفت و برگشت مقابل لخویای قطر به اتمام می‌رسد ولی با این حال، مدیر برنامه‌های سروش در کشورهای یونان، ترکیه و هلند به دنبال یک تیم خوب برای او می‌گردد.

گفته می‌شد تیمی از دسته دوم آلمان خواهان جذب این بازیکن شده اما این خبر صحت نداشت و بعدها مشخص شد در حد یک پیشنهاد ساده اما بسیار ارزان‌قیمت بوده و هرگز واقعیت نداشت. از سوی دیگر، حضور شجاع خلیل‌‌زاده، رفیق گرمابه و گلستان سروش در پرسپولیس، شاید باعث این امر شود که او در جمع سرخپوشان بماند و به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. البته این موضوع، یک شرط مهم هم دارد‌‌؛ مدیران باشگاه دیگر حاضر نیستند با سروش، قرارداد یک میلیارد تومانی به امضا برسانند!