واکنش پیشکسوت استقلال به غیبت دو بازیکن در برابر العین

مهدی فنونی زاده در خصوص دیدار دوشنبه آینده استقلال برابر العین امارات در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال مقابل التعاون بازی خوبی از خود ارائه داد و اعتقاد دارم بازی برابر العین اگرچه سخت است اما بهتر از آن است که آبی پوشان خارج از خانه بخواهند برابر تیم های عربستانی قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: شرایط آب و هوایی کشورهای عربی طاقت فرساست، گرما و شرجی بودن هوا می تواند بر عملکرد بازیکنان تاثیر بسزایی داشته باشد. بازیکنان باید در دو جبهه بجنگند هم با گرمای هوا و هم با بازیکن حریف. بنابراین استقلال می تواند در تهران با ارائه یک بازی منطقی و به دور از احساس نتیجه خوبی کسب کرده و با خیالی آسوده به بازی بعدش فکر کند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: استقلال در بدترین شرایط به مصاف العین می رود، جابر انصاری و امید ابراهیمی را به دلیل مصدومیت و  امید نورافکن را به خاطر حضور در تیم ملی جوانان در اختیار ندارد اما این تیم آنقدر بازیکن جوان و پرانگیزه دارد که می تواند جایگزین نفرات غایب شده و بازی خوبی از خود ارائه دهد.

مهدی فنونی زاده در خصوص شرایط العین نیز گفت: این تیم چندین سال است در سطح آسیا بازی خوبی ارائه می دهد و حتی به قهرمانی هم دست پیدا کرده است. با توجه به حضور بازیکنان خارجی در این تیم شرایط العین خوب است و اگر بازیکنان ما اسیر حاشیه ها و جوسازی بازیکنان العین نشوند می توانند در تهران کار را تمام کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از رفتارهای بد تیم های عربی اتلاف وقت است. اگر استقلال بتواند در همان نیمه اول به گل دست پیدا کند مطمئنا پیروز میدان خواهد بود و وقت کشی حریف هم تاثیری در روند بازی نخواهد گذاشت.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: دوشنبه آینده روز هواداران است و فکر می کنم حضور پرتعداد آنها در ورزشگاه می تواند کمک موثری به پیروزی استقلال برابر العین داشته باشد.