واکنش رجب زاده به اختلافات بازیکنان ذوب آهن با حسینی

مهدی رجب‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد ذوب‌آهن در فصل گذشته قابل دفاع بوده است یا خیر، گفت: ما دو فصل پیش ششم شدیم و در فصلی که گذشت در جایگاه چهارم قرار گرفتیم. شاید برخی با نظر من مخالف باشند، ولی امسال می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و مقام چهارمی کمترین چیزی بود که به آن رسیدیم. ما می‌توانستیم در جام حذفی قهرمان شده و در لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کنیم.

وی درباره اینکه چرا ذوب‌آهن نتوانست در حد انتظار نتیجه بگیرد، تأکید کرد: من معتقدم در این زمینه باید کارشناسان صحبت کنند. من بازیکن تیم هستم و نباید تیم خودم را نقد کنم.

رجب‌زاده در واکنش به اینکه گفته می‌شد برخی بازیکنان با مجتبی حسینی دچار اختلاف شده بودند، اظهار داشت: در هر تیمی ممکن است برخی مسائل ایجاد شود. اصلاً اختلاف‌نظر در هر باشگاهی وجود دارد. البته همه ما این را یاد گرفته‌ایم که منافع ذوب‌آهن و موفقیت این تیم از همه چیز مهم‌تر است.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن از تمایل خود برای ادامه حضور در این تیم یاد کرد و گفت: من قصد دارم فصل آینده همه بازی کنم، ولی قراردادم با ذوب‌آهن به پایان رسیده است. فکر می‌کنم اگر سرمربی فصل بعد ذوب‌آهن انتخاب شود تکلیف بازیکنان مشخص خواهد شد. ذوب‌آهن همیشه برای من در اولویت قرار دارد و اگر شرایط مناسب بود دوست دارم دوباره برای این تیم بازی کنم.