روحانی و جهانگیری مثل قالیباف اموال خود را اعلام کنند/ کار پسندیده قالیباف در شفاف سازی

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با بیان اینکه قطعا آقای قالیباف از اموال خود اطمینان داشت که آنرا اعلام کرد، افزود: مردم انتظار داشتند بقیه نامزدها بخصوص آقای روحانی و جهانگیری هم لیست اموال خود را بصورت شفاف در اختیار مردم می گذاشتند.

وی با بیان اینکه آقای قالیباف صداقت به خرج داد و با مردم روراست صحبت کرد، افزود: آقای قالیباف پیشنهاد کرد تا نامزدها لیست اموال خود را اعلان کنند اما جز خود، کسی این کار رانکرد. سوال ما و مردم این است که چرا اقایان از این پیشنهاد استقبال نکردند؟ مگر اطلاع مردم از میزان ثروت آقایان اشکالی دارد؟.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه آقایان چقدر ثروت دارند که حاضر نیستند مردم از آن مطلع شوند، تصریح کرد: هنوز فرصت باقی است و آقایان با استقبال از این پیشنهاد آقای قالیباف علاوه بر لیست اموال و شرکت های متعلق به خود، لیست اموال فرزندان و بستگان شان را اعلان کنند تا مردم با شناخت رای دهند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه اعلان نکردن ثروت و دارایی آقایان با ابهام و سوالاتی روبرو است، تصریح کرد: بهتر است آقای روحانی در مورد فشارهای ابربدهکاران بانکی به مدیران بانکی، اعمال نفوذ برخی از بستگانش در انتصابات بخصوص انتصابات در بانکها توضیح دهد.

وی تصریح کرد: بهتر است آقایان روحانی و جهانگیری برای مردم توضیح دهند که آقایان شب دوست و مالامیری چه کسانی هستند و الان در کجا زندگی می کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به هدیه خانه 16 میلیاردی به همسر حسین فریدون برادر روحانی از سوی دانیال زاده، گفت: دانیال زاده چه کسی است و با دولت چه ارتباطی دارد؟. این هدیه چرا و با چه هدفی صورت گرفت؟.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: بهتر بود آقایان روحانی و جهانگیری در مناظرات به این موضوعات پاسخ می دادند تا برای مردم شفافیت درست می شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم از این شفاف سازیها استقبال می کنند، افزود: رئیس جمهور بجای پاسخ به این سوالات و توضیح درباره عملکرد دولت، فرافکنی می کند و انگشت اشاره را به سمت دولت های قبل و مسئولین گذشته می برد.

نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است تا آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور دولت یازدهم که همه تقصیرها را به گردن دولت قبل می اندازد با محمود احمدی نژاد بعنوان رئیس جمهور دولت قبل مناظره کنند و مردم حقایق را در یابند.