دیشب در خندوانه چه گذشت؟

 شب گذشته رامبد جوان با اشاره به مهمان نوازی ایرانی‌ها و افراط بیش از حد در محبت کردن به مهمان،‌ شادی برنامه را به مهمانداران و کارکنان شرکت های هواپیمایی تقدیم کرد. 
 
مجری و کارگردان این برنامه، ضمن معرفی کتاب «مصیبت نامه» عطار نیشابوری، از رامین سیاردشتی بازیگر تئاتر برای اجرای استندآپ کمدی دعوت کرد. 
 
جوان در ادامه برنامه میزبان حمید داوودآبادی نویسنده خاطرات هشت سال دفاع مقدس شد. وی در بدو حضورش از فعالیت‌های اخیر خود با نوشتن خاطرات سالهای جنگ گفت و خاطره ای حیرت انگیز از دوران جنگ تحمیلی بیان کرد. 
 
داوودآبادی در ادامه‌ با بیان خاطره‌ای از دوستی خود با شهید مصطفی کاظمی بینندگان را به خواندن کتاب خود دعوت کرد و از رفاقت‌هایش با شهید مصطفی کاظمی گفت. 
 
وی با بیان روایتی از شهادت شهید کاظمی ادامه داد: کاظمی تنها شهیدی بود که تا روز شهادتش برایش گریه کردم. 
 
داوودآبادی ماجرایی خنده دار از اولین حضورش برای اعزام به جبهه گفت و به نقش پر رنگ مادران و زنان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد. 
 
وی به فداکاری مادران اشاره کرد و درباره از جان گذشتگی شهدا و دل کندن از خانواده‌ گفت. 
 
داوودآبادی از حضور خانواده‌اش در استودیو خندوانه گفت و خاطره‌ای از درمان و معالجه همسر دوست خود مجید حدادی توسط پروفسور سمیعی بیان کرد. 
 
وی بلافاصله خاطرات تلخ و شیرین خود را از هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و پس از ثبت لبخند ۲۰ ثانیه ای قول داد تا یک روز را با بچه‌های بهزیستی مهر امام رضا (ع) بگذراند. 
 
داوودآبادی در پایان گفتگوی خود مجموعه آثار خود را به برنامه تلویزیونی خندوانه و رامبد جوان تقدیم کرد.  
 
برنامه تلویزیونی خندوانه پس از حضور مهمان خود، بخش دیگر نمایشی را با ایفای نقش نیما شعبان زاده با پرداختن به مسئله و روش‌های ترک سیگار به روی آنتن برد.