رونمایی از لیست کرانچار/ جایی برای سوشا نیست

مهدی اخوان اظهار کرد: کرانچار در جلسه ای با طاهری مدیر عامل سپاهان برنامه تمرینی و لیست ورودی و خروجی بازیکنان را ارائه کرد تا مسئولان باشگاه اقدامات لازم را برای جذب بازیکنان انجام بدهند.

وی در ادامه عنوان کرد: کرانچار اختلافی با باشگاه بر سر مبلغ قراردادش نداشت بلکه وی مشغول مطالعه مفاد قراردادش بود و روز گذشته هم بدون مشکلی قراردادش را امضا کرد.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره جذب سوشا مکانی، سعید آقایی و عبداله زاده تصریح کرد: تا زمانی که با بازیکن قرارداد نبندیم اسامی را به رسانه ها اعلام نمی کنیم. سوشا مکانی دروازه بان خوبی است اما متاسفانه وی تمرکزش روی مسائل حاشیه ای است و نمی تواند به تیم ما کمک کند. براین اساس وی در لیست کرانچار قرار ندارد. اطلاعی درباره حضور سعید آقایی در لیست کرانچار ندارم اما عبداله زاده جزء گزینه های ما نیست.
اخوان درباره برنامه های کرانچار برای فصل آینده گفت: کرانچار قبل از سفر به کرواسی برنامه تمرینی را تحویل مدیریت باشگاه داد. طبق برنامه قرار است تمرینات تیم از روز 23 خرداد ماه آغاز شود تا بازیکنان آماده بازیهای فصل آینده شوند.
سرپرست سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال مسئولان باشگاه به دنبال تقویت تیم برای فصل آینده هستند و تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن بازیکنان مدنظر کرانچار می کنند.