مرعشی لیست شورای هماهنگی اصلاحات را تکذیب کرد

حسین مرعشی عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان امروز (دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 96) در نشست خبری خود مبنی بر اینکه همواره تأکید و شعار اصلاح‌طلبان بر ضرورت پایبندی به تصمیمات و نظرات شورای عالی بوده و بر این اساس تصمیمات این شورا فصل‌الخطاب قرار می‌گرفته است، چرا با این وجود لیست‌های متعددی از طیف اصلاح‌طلبی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا معرفی شده است، اظهار داشت: هیچ لیستی از جریان اصلاح‌طلبی بیرون نیامده است و تنها در فضاهای مجازی، کانال‌ها و گروه‌ها لیست‌هایی با عنوان اصلاح‌طلبی معرفی شده است که اساساً آنها را تکذیب می‌کنیم.

وی افزود: شورای هماهنگی اصلاحات هیچ لیستی بیرون نداده است و ما حتماً افرادی که لیستی با عناوین جریان اصلاح‌طلبی ارائه کرده‌اند را به لحاظ حقوقی تعقیب می‌کنیم.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان همچنین تصریح کرد: از جبهه اصلاحات تنها یک لیست معرفی شده است و آن هم لیست شورای عالی اصلاح‌طلبان است.

مرعشی ادامه داد: اگر کسی بخواهد لیستی ارائه بدهد، باید جداگانه و با اسم خودشان باشد، یعنی اسمی برای لیست‌شان انتخاب کنند، نه اینکه به عنوان اصلاح‌طلبی، خود را معرفی کنند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را همواره به عنوان مرجع اصلی می‌دانیم و حتی اعضای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان هم در آن حضور دارند و هیچ کار تبلیغاتی در این رابطه انجام نخواهند داد.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: لیستی هم به عنوان یاران هاشمی رفسنجانی منتشر شد که بنده هر نوع لیست منتسب به هاشمی رفسنجانی را تکذیب می‌کنم. بنده هم به عنوان فدایی و یاران هاشمی هستم، اما نمی‌توانم بر این اساس لیستی جداگانه بدهم و ممکن است در این میان کسی هم معترض باشد و جداگانه لیستی ارائه بدهد، اما اصلاح‌طلبان مشخصاً یک لیست دارند و محمد خاتمی و خانواده هاشمی رفسنجانی هم فقط از همین لیست حمایت می‌کنند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند لیست ما را بپذیرند و یا انتخاب نکنند، اما وحدت‌مان را از هر چیزی مهمتر می‌دانیم.