واکنش پیشکسوت پرسپولیس به خرید های خارجی قرمزپوشان

حمید درخشان در آیین بدرقه کاروان ورزشی کارگران به مسابقات جهانی لتونی درباره حضورش در این مراسم، گفت: هیچ تفاوتی بین ورزش کارگری و فوتبال نیست و در هر مقطعی باید به جامعه کارگری احترام گذاشت. من امروز با حضور خود در این مراسم می‌خواستم این پیام را به ورزشکاران کارگر انتقال دهم که بتوانند با موفقیت بهتر و بیشتری در مسابقات جهانی لتونی حضور پیدا کنند و عناوین بهتری نسبت به گذشته کسب کنند.

وی همچنین در رابطه با موفقیت تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر و قهرمانی این تیم،‌ افزود: به نظر من ما در حال حاضر شاهد رشد باشگاه پرسپولیس هستیم و نتایج خوبی را تا به امروز از این تیم شاهد بودیم. این تیم رقابت‌های سختی را تا به امروز طی کرده و توقع هواداران خود را با موفقیت در رقابت‌های لیگ برتر چند برابر کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چقدر با حضور بازیکن خارجی در این تیم برای فصل آینده موافقید؟ خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس در حال حاضر بدهی و مشکلات زیادی دارد و اول باید بتواند مشکلات و بدهی‌های خود را برطرف کند و سپس با دید بهتر به دنبال جذب بازیکنان خارجی با کیفیت و خوبی باشد. من امیدوارم که اول مشکلات را حل کند و سپس به فکر جذب بازیکن خارجی باشد.

درخشان در پایان در خصوص پول‌های بلوکه شده پرسپولیس در فیفا و اینکه هنوز این پول‌ها از فیفا پس گرفته نشده و چطور باید پول‌های بلوکه شده را آزاد کنیم، خاطرنشان کرد: ما در یک مقطعی نیز گرفتار این مساله بودیم و آن زمانی بود که تیم پرسپولیس به باشگاه قطری بدهکار بود اما از طریق رییس‌جمهور وقت آن زمان این مساله مرتفع شد. امیدوارم که یکی از ارگان‌های مهم کشوری بتواند پا پیش بگذارد و با حل کردن این مشکل پول‌های بلوکه شده در فیفا در اختیار باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار بگیرد. باید این پول‌ها بازگردانده شود تا دو باشگاه بتوانند از مشکلات مالی که گریبان‌گیر آن هستند خود را رها کنند.