کناره گیری قالیباف چه پیامی داشت؟

زهره الهیان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعلام حمایت آقای محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از حجت الاسلام رئیسی، گفت: این اقدام قالیباف در شرایط فعلی مورد تقدیر و بسیار ارزشمند است.

وی، تاکید کرد: حمایت قالیباف از رئیسی نشان دهنده صدق وعده‌ها و نیت‌های ایشان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

الهیان با اشاره به حمایت کاندیداهای انقلابی از یکدیگر و اتحاد برای تغییر در وضع موجود، اظهار داشت: حمایت آقای قالیباف از دکتر رئیسی نشان دهنده روحیه انقلابی قالیباف و تصمیم جدی ایشان برای پیروزی جریان انقلابی و تغییر وضع و مشکلات فعلی کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیام آقای قالیباف در شرایط حساس و مهمی داده شده است، عنوان کرد: اعلام حمایت از کاندیدای جریان انقلاب توسط ایشان به معنای گفتن «نه» به فساد، تبعیض و معضلات مردم و مستضعفین است که قطعا تصمیمی ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به ریزش شدید آرای روحانی در روزهای اخیر و استقبال‌ بی‌رمق مردم در استان‌های مختلف از وی، گفت: وقتی مردم می‌بینند که کاندیداهای جریان انقلابی برای حل مشکلات کشور جدی هستند و رویکرد آنها صرفا رسیدن به قدرت نیست، قطعا از این جریان‌ انقلابی و حامی مستضعفین دفاع می‌کنند.

الهیان، تصریح کرد: کاندیداهای جریان انقلابی همانند جمله شهید بهشتی که گفت ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت، رویکردی دارند که نتیجه آن خدمت و کمک صادقانه به مردم است و نشان دهنده آن است که صرفا به دنبال کسب رای و رسیدن به قدرت نیستند.