ستاره عراقی که پرسپولیس را سر کار گذاشت!

با وجود تمام سر و صداهایی که درباره پیوستن سعد ناطق عراقی به پرسپولیس مطرح شده بود اما ظاهرا این بازیکن به تیم قطری خواهانش پیوسته است.

 

قرار بود سعد ناطق به تهران بیاید تا مذاکرات نهایی را با پرسپولیس انجام دهد اما هرگز این اتفاق نیفتاد چرا که دیروز باشگاه المرخیه قطر خبر توافق با این بازیکن را اعلام کرد.

 

با این خبر مشخص شد آن قلب‌های قرمز رنگی که سعد ناطق در اینستاگرامش برای هواداران پرسپولیس گذاتشه بوده بیشتر جنبه جمع کردن محبوبیت داشته و او به خاطر پول بیشتر راهی قطر شده است. 

 

دیروز سایت باشگاه المرخیه که تازه به دسته اول و لیگ ستارگان راه پیدا کرده اعلام کرد: «در اولین گام برای تقویت ساختار تدافعی با سعد ناطق مدافع عراقی نیروی هوایی این کشور به توافق رسیدیم. بازیکنی که برای آمدن به المرخیه به پیشنهاد پرسپولیس ایران پاسخ منفی داد.»

 

گفته می‌شود رقم قرارداد ناطق با المرخیه قطر 600 هزار دلار بوده است یعنی تقریبا دوبرابر چیزی که با پرسپولیس توافق کرده بود.  دیروز البته با مدیر برنامه‌های ایرانی این بازیکن تماس گرفتیم که او خبر قطری‌ها را تکذیب کرد اما به غیر از سایت باشگاه المرخیه یک سایت خبری قطر هم انتقال ناطق را تایید کرده بود. 

 

بعد از ضرغام اسماعیل این دومین بازیکن عراقی است که طی یکی سال اخیر پرسپولیس و هوادارانش را سر کار می‌گذارد هر چند حتی اگر ناطق به تهران می‌آمد و با پرسپولیس قرارداد می‌بست مشخص نبود بتواند قراردادش را در هیات فوتبال ثبت کند.  گفته می‌شود داستان ممنوعیت جذب بازیکن خارجی توسط پرسپولیس به نیامدن سعد ناطق ربط داشته است هر چند مدیر برنامه‌های ایرانی این بازیکن طی روزهای گذشته نگران این قانون نبود و مطمئن بود باشگاه پرسپولیس می‌تواند قرارداد بازیکنان خارجی‌اش را ثبت کند.