سورپرایز ناظم الشریعه برای تیم ملی فوتسال

سیدمحمد ناظم الشریعه  درباره شرایط اردوی تیم ملی فوتسال ایران در شهرکرد، گفت: ما پنجشنبه گذشته تمریناتمان را در دو نوبت صبح و عصر در شهرکرد آغاز کرده ایم. در این اردو کارهای بدنسازی هم انجام می دهیم ولی سبک بدنسازی ما اروپایی است. با توجه به اینکه «الینی سیلوا» مربی بدنساز برزیلی هم همراه ماست، سعی کردیم با سیستمی متفاوت از گذشته کار بدنسازی را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: همچنین در گذشته در بخش دفاعی هم مشکلاتی داشتیم که داریم روی این مسئله هم کار می کنیم. سیستم دفاعی را تغییر داده ایم و روش جدیدی را در پیش گرفته ایم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که منظورش از روش جدید کار دفاعی چیست؟ تاکید کرد: نمی توانم خیلی وارد جزئیات شوم. باتوجه به اینکه بازیکنان دفاعی جوانی را به تیم ملی دعوت کرده ایم، سعی می کنیم در این فاز انرژیک‌تر باشیم. در مجموع باید بگویم کارها و برنامه های آماده سازی ما در این اردو، با گذشته فرق دارد و با دیدگاه های جدیدی کار را جلو می بریم.

ناظم الشریعه با بیان اینکه اردوی تیم ملی تا روز چهارشنبه در شهرکرد ادامه دارد، درباره اینکه آیا اردوی خارجی تیم ملی در ماه رمضان برگزار می شود یا خیر؟ گفت: من برنامه ام را برای تشکیل اردو در ماه رمضان داده ام ولی از برگزاری آن خبری ندارم.