کلینتون سازمانی سیاسی تاسیس کرد

هیلاری کلینتون، بازنده انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا، روز دوشنبه سازمان سیاسی خود را موسوم به "Onward Together” (همگی به پیش) افتتاح کرد.

 

مقاومت در برابر سیاست‌ها و اقدامات دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از اهداف سازمان سیاسی تازه تاسیس هیلاری کلینتون اعلام شده است.

 

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در صفحه توییتر خود اعلام کرد: «در ماه‌های اخیر در مدت زمانی که در کنار خانواده‌ام بودم من روی این مسئله فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که «آنوارد توگدر» را راه‌اندازی کنم تا مردم را به ورود به عرصه سیاسی، فعالیت‌های سیاسی و حتی نامزد شدن در انتخابات ترغیب کنم.» 

 

در پایگاه اینترنتی سازمان ترامپ علاوه بر درخواست جمع آوری کمکهای مالی، نامه ای مطلبی نیز منتشر شده که ضمن تشریح ماموریت‌های سازمان تازه تاسیس هیلاری کلینتون، به 66 میلیون رایی که وی در رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری اخیر کسب کرد، اشاره شده است.

 

هیلاری کلینتون در حال نوشتن کتابی درباره ناکامی سیاسی خود در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا است و انتظار می‌رود پائیز آینده منتشر شود. 

 

وی از نوامبر گذشته تاکنون چندین بار به ویژه سوم مه گذشته در سخنرانی خود قاطعانه ابراز اطمینان کرد که اگر در آخرین روزهای مبارزات انتخاباتی آمریکا دخالتی که جیمز کومی، رئیس پلیس سابق فدرال آمریکا (اف بی آی)، به نفع دونالد ترامپ صورت نگرفته و اطلاعات اینترنتی یکی از مشاورانش به سرقت نرفته بود، وی رئیس جمهور آمریکا می‌شد.