افتتاح بزرگترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی معلم

علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم افتتاح بزرگترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی معلم اظهار داشت: در این مکان روزانه 170 نفر از خدمات پزشکی بهره‌مند می‌شوند و 180 پرسنل شاغل و بازنشسته شهر تهران نیازمند وجود چنین مراکزی برای خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: در تلاش هستیم تا فرهنگیان در فضایی متفاوت از ارائه خدمات پزشکی بهره‌مند شوند و در این فضا تمام جهات تربیتی و اخلاقی در نظر گرفته می‌شود.

کمرئی با بیان اینکه سیاست‌های آموزش و پرورش میان‌داری برنامه اجرایی حوزه معاونت و پشتیبانی و گسترش مراکز درمانی است، گفت: افتتاح امروز امتداد جریان تربیتی است که خدمت‌رسانی به فرهنگیان را مورد توجه قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران ادامه داد: 5 مرکز آموزشی و رفاهی شامل میلاد دماوند، مرکز رفاهی مناطق 11، 1 و 16 همچنین یک رستوران به طور رسمی در شهر تهران افتتاح خواهند شد که امیدواریم آغازگر جریانی باشد که همکاری فرهنگیان با سیاست‌های آموزش و پرورش تهران اجرایی شود.

وی با بیان اینکه 16 پروژه آموزشی-رفاهی در دست اقدام است، گفت: این طرح‌ها تا هفته دولت نهایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بیان داشت: 286 سوئیت برای درمان و اقامت فرهنگیان در تهران در نظر گرفته شده و 8 مرکز دائمی برای استفاده معلمان و دانش‌آموزان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: چشم‌انداز ما این است که مرکز معلم مطلوب‌ترین مرکز برای ارائه خدمات دندانپزشکی به معلمان باشد.

کمرئی ابراز داشت: با افتتاح این مراکز درمانی فرصت آموزش نیز فراهم می‌شود و معلمان در حوزه سلامت و پزشکی تجربه خوبی کسب خواهند کرد.

در ادامه مراسم، علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، اصغر حاجیلو معاون مدیرکل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان از این کلینیک تخصصی دندانپزشکی در خیابان بزرگمهر بازدید کردند.