یارانه 4 میلیون نفر را گرو گرفتند

نقوی حسینی در ارتباط با حرکت انقلابی آقای قالیباف گفت: حرکت ایثارگرایانه قالیباف نشان داد ایشان  همچنان رزمنده دفاع مقدس است در حالی که یک مدیر توانمند و با خدمات ارزشمند که در طول تاریخ شهرداری تهران کم نظیر بود.

نقوی حسینی با بیان اینکه چهره شهر تهران از زمان آقای قالیباف دگرگون شده است افزود: ایشان با یک برنامه خوب مدون و همچنین در اوج رای آوری به خاطر کمک به تغییر وضعیت کنونی انصراف داد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه نام قالیباف در تاریخ به عنوان یک انقلابی برای همیشه می ماند خاطرنشان کرد: روحانی از روی دست آقای قالیباف تقلب کرد و سایتی به عنوان کارورزی جهت ثبت اطلاعات بیکاران ایجاد کرد در حالی که این طرح اولین بار با عنوان کارانه توسط آقای قالیباف به عنوان یک برنامه جامع مطرح شد حال باید مردم قضاوت کنند که آیا این شخص لایق دولت است؟

او اضافه کرد: دولت با قدرتی که دارد سایت کارانه آقای قالیباف را فیلتر می کند.

وی با اشاره به این که مردم نمی خواهند شرایط چهار ساله دیگر تکرار شود عنوان کرد: افزایش بحران بیکاری، فقر، تعطیلی واحدهای اقتصادی، قضیه فرودگاه جده، حادثه منا و همچنین از بین رفتن عزت ملی به گونه ای که جیکوتی بند انگشتی علیه ایران موضع گیری می کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: قبل از این دولت از ۱۵کشور همسایه ۱۲کشور با ما روابط مناسب و خوب داشتیم الان با وجود افتخار دولت به برجام با ۱۱کشور همسایه مناقشات داریم به گونه ای که دارند کمیته امداد ایران را در کشورشان می بندند.

نقوی به پرداخت یارانه ۴میلیون نفر قبل از انتخابات توسط دولت اشاره کرد و افزود: پول ۴میلیون انسان را گرو گرفتند تا شب انتخابات برای کسب رای  واریز کنند آیا این انصاف است.

وی در رابطه با نتایج انتخابات ریاست جمهوری گفت: فکر می کنم استقبال مردم اصفهان گویای این موضوع است و یکی از بی نظیر ترین استقبالات بود و قابل قیاس با  استقبال از این دولت با تمام تهدیدها و بسیج کردن مدیران دولتی نیست و در روز ۲۹ اردیبهشت ملت ایران نمیگذارند ۴سال دیگرتکرار شود.

نماینده مجلس در خصوص تخلفات این دولت این گونه اظهار کرد:طی ۳۷ سال انتخابات در هیچ دوره ای صاحب تخلفات دولتی های به این حد نبودیم و از پول بودجه عمرانی روستاها کم کردند و برای ستاد انتخاباتی روحانی خرج کردند و به گفته برخی از مدیران دولتی که ما را تهدید کردند مجبوریم بر خلاف میل باطنی این کار را انجام دهیم.

نقوی تصریح کرد:  من انتظار دارم که قوه قضائیه و هیات های بازرسی با این تخلافات برخورد کنند.

این نماینده مجلس گریزی هم به مدرک تحصیلی و تخلفات علمی رئیس جمهور زد و گفت: روحانی دکترا خود را انگلستان گرفته و پس باید تز دکترا خود را به زبان انگلیسی بنویسد برای این کار نیاز به بررسی دقیق ندارد تنها نیاز بود یکی از نامزدهای رقیب در مناظره  یک پاراگراف از رساله ایشان به زبان انگلیسی را می آورد و جلوی دوربین به روحانی می گفتند نوشته خودتان را به انگلیسی بخوانید تا مشخص شود خودش این را نوشته یا نه این در حالی است که  اخیرا اسنادی مستند به دست آمده که ۸۰درصد مقالات ایشان کپی برداری است و ما انتظار داریم  کمیسیون تحقیق باید  این سرقت های علمی را پیگیری کند و اگر انجام داد است این شخص در شان ریاست جمهوری ندارد.