اقدام قالیباف تاریخی بود

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به اعلام حمایت محمدباقر قالیباف از سیدابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: حمایت قالیباف از جریان انقلابی، در حافظه تاریخی مردم خواهد ماند.

وی، افزود: کار تکلیف مدارانه دکتر قالیباف در ایجاد وحدت کلمه بین نیروهای انقلابی کاری بزرگ بود که موجب می‌شود نسل سوم بدانند که نیروهای انقلاب برای دفاع از ارزش های نظام و انقلاب و دفاع از مردم همانند روزهای جنگ تحمیلی از خود گذشتگی کرده و برای پیروزی تلاش می‌کنند.

شاکری، خاطرنشان کرد: باید با هم‌افزایی بین جریان انقلابی از این فرصت برای تغییر به نفع مردم استفاده کرد و به معضلات موجود در کشور در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پایان داد.

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به اینکه آقای رئیسی در تبلیغات انتخاباتی خود نشان دادند که به‌دنبال خدمت به مردم هستند نه صرفا کسب قدرت، گفت: سفرهای استانی ایشان در روزهای اخیر موجب شده است که مردم شهرها و روستاها با جریان انقلابی همراه شده و این فرصت خوبی است که با ایجاد هماهنگی بین نیروهای انقلابی شاهد ایجاد انگیزه جدی مردم به این رویکرد برای رفع مشکلات کشور باشیم.