با برادر عزیزم ائتلاف کردیم برای تغییر وضع موجود

محمدباقر قالیباف طی سخنانی در همایش بزرگ حامیان رئیسی که در مصلای تهران در حال برگزاری است،‌ با اشاره به ائتلاف خود با حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: ما موتلف شدیم برای پایان دادن به وضع موجود تا بگوییم دولت 4 درصدی و دولت حرف نمی‌خواهیم.

قالیباف افزود: انقلاب ما برای این نبود که دولتمردان در چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند.

وی ادامه داد: ما در این روزهای حساس و سرنوشت ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهار درصدی ها و وضع موجود با دوست 40 ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.

قالیباف تصریح کرد: به دولت چهار درصدی ها پایان خواهیم داد تا همه بدانند هم می دانیم، هم می خواهیم و هم می توانیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز روز بزرگی برای جبهه انقلاب است که وحدت در حرف را به وحدت در عمل تبدیل کرده‌ایم اما این کافی نیست و من درخواستم این است که همه ما از امروز تا 3 روز آینده در هر کوی و برزن تلاش کنیم تا 96 درصد مردم را به پای صندوق‌های رأی بیاوریم تا به دولت 4درصدی‌ها پایان دهیم و این شدنی است.

قالیباف با بیان اینکه امروز شما مردم عزیز برای انقلاب، نظام و اسلام افتخار آفریدید، گفت: ما از 12 فروردین58 که نظام مقدس جمهوری اسلامی به تصویب رسید، عهد کردیم که با ظلم مبارزه کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما عهد کردیم که در خدمت مردم باشیم و در راه پیشرفت و رشد کشورمان تلاش کنیم. قرار نبود کسانی در مسند مسئولیت بنشینند که آنها مردم و مستضعفان را نبینند و در حقیقت محرومان را نادیده بگیرند و مردم این سرزمین غنی را روز به روز فقیرتر کنند.

قالیباف ادامه داد: قرار ما این نبود که رکود و گرانی را در جامعه گسترش دهند، وعده بدهند و عمل نکنند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما مدیون مردمی است که همیشه در صحنه بودند.

قالیباف همچنین تصریح کرد: قطعا این نظام اسلامی را مرهون خون شهدای دفاع مقدس در عرصه مجاهدت هستیم و امروز هم مدافع شهدای مدافع حرم و همه مردم در صحنه حضور دارند و همیشه با حضور و شور خود برای نظام اسلامی افتخار آفریدند.

قالیباف ادامه داد: قرار نبود مسئولان در چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند.

وی همچنین یادآور شد: دولت امروز دولتی است که بر مردم و 96 درصدی ها سخت‌گیری و برای آن 4درصد فرش قرمز پهن می‌کند.

قالیباف افزود: امروز همه مردم ولو از سلایق مختلف در سراسر ایران یک هدف اصلی و ثابت دارند و همه با هم متحدیم. ما با اتحاد برای تغییر وضع موجود می‌گوئیم که دولت 4درصدی و حرف و شعار نمی‌خواهیم.

وی ادامه داد: ما وحدت کلامی را به وحدت عملی تبدیل کردیم که این شرط پیروزی است.

قالیباف تصریح کرد: وحدت عملی کنونی زمانی مثمرثمر و شیرین خواهد شد که با کارآمدی و پاسخ دادن به مطالبات حق مردم بخصوص حل مشکلات اقتصادی آنها را به آینده امیدوار کنیم.

وی اظهار داشت: دو روز دیگر پای صندوق های رأی خواهیم رفت و با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت 4 درصدی پایان خواهیم داد.