نخست‌وزیر سابق ایتالیا همسر ماکرون را مورد تمسخر قرار داد

"سیلویو برلوسکونی"، نخست‌وزیر اسبق ایتالیا با مسخره کردن رئیس جمهور جدید فرانسه گفت امانوئل مکرون یک جوان خوب با مادری خوش سیما است! (اشاره به همسر وی که 24 سال از او بزرگتر است)

 

وی در سخنرانی خود در شهر "مونتزا" در ایتالیا گفت: "رئیس جمهور جدید فرانسه یک جوان 39 ساله جذاب است. او سابقه کاری خوبی دارد و از همه مهمتر یک مادر خوش سیما دارد که از زمانی که بچه بوده امانوئل را زیر بال و پر خود گرفته است!"

 

امانوئل مکرون 39 ساله زمانی که یک نوجوان 15 ساله بود با "بریژیت تورونیو" معلم ادبیات خود که 24 سال از او بزرگتر است آشنا شد. آنها در سال 2007 با یکدیگر ازدواج کردند و ازدواج آنها اکنون که مکرون به عنوان رئیس جمهور فرانسه انتخاب شده، توجه مردم سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

 

سیلویو برلوسکونی 80 ساله این اظهارات را در حالی مطرح کرده که خودش هم با یک زن 31 ساله که 49 سال از او جوانتر است ازدواج کرده است. او در زمان نخست‌وزیری خود با رسوایی‌های اخلاقی متعددی رو به رو شد.

 

برلوسکونی مالک باشگاه میلان و ثروتمندترین شخصیت سیاسی جهان محسوب می شود. وی در سال 2013 به کلاهبرداری متهم شد؛ اما حکم حبس او بخاطر کهولت سن به خدمت اجتماعی تنزل یافت.