واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به پنالتی خراب کردن طارمی

محمد پنجعلی درباره تساوی پرسپولیس برابر لخویای قطر اظهار کرد: فوتبال همین است و پرسپولیس با اینکه موقعیت های زیادی داشت اما نتوانست استفاده کند. پرسپولیس در این بازی فراز و نشیب داشت و امیدوارم در بازی برگشت جبران مافات کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در مجموع بازی خوب بود و لخویا هم حرفه ای بازی کرد. به هر حال بازیها در آسیا سخت است و باید بازیکنان پرسپولیس قدر موقعیت ها را بدانند و به راحتی از دست ندهند.
پنجعلی درباره اینکه برانکو با دادن پنالتی به طارمی ضعف نشان داد، بیان کرد: طارمی در تمرینات اخیر خوب پنالتی می زد اما متاسفانه در این بازی نتوانست پنالتی را گل کند. به هر حال گلر لخویا هم 50_50 کرد و توانست واکنش خوبی نشان بدهد.
پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس خود را فدای طارمی کرده است، تصریح کرد: این طور نیست و این اتفاق برای مهاجمان دیگر هم رخ می دهد. به هر حال پرسپولیس باید به بازی برگشت فکر کند و سریع این بازی را فراموش کند. بازیکنان پرسپولیس باید ریکاوری روحی شوند تا برای بازی برگشت آماده باشند. اگر به پنالتی فکر کنیم در آن صورت ضرر می کنیم.
پنجعلی درباره نبود تماشاگران در این بازی گفت: انجام بازی با حضور تماشاگران عامل موفقیت یک تیم است که متاسفانه تماشاگران پرسپولیس در این بازی حضور نداشتند. به هر حال قانون را باید رعایت کنیم و مسئولان اجرایی به راحتی از مسائل غیر اخلاقی نمی گذرند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال غیبت تماشاگران در شرایط حساس اتفاق افتاد و مقابل تیمی تماشاگر نداشتیم که حرفه ای بود. همچنین بازی برگشت باید نتیجه بگیریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.