بازگشت عروس‌های انگلیسی داعشی به وطنشان

عروس های داعشی که پیشتر برای پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه، انگلیس را ترک کرده بودند، هم اکنون در حال بازگشت به کشور خود هستند. به تازگی گزارش شده است که بیش از 10 عروس داعشی به همراه فرزندانشان سوریه را ترک کرده‌اند و قصد دارند خود را به 350 تروریستی که در خاک انگلیس حضور دارند، برسانند.

 

هم اکنون بیم این وجود دارد که عروس‌های داعشی بخاطر آموزش‌هایی که دیده‌اند، حملات تروریستی در انگلیس انجام دهند.

 

افشای این اطلاعات پس از انفجار مرگبار در سالن کنسرت یک خواننده پاپ در منچستر انگلیس رخ داد. بامداد سه‌شنبه انفجاری در سالن "منچستر آرنا" به وقوع پیوست. این حادثه مرگبار دست کم 22 کشته و بیش از 50 زخمی برجای گذاشت.

 

دولت انگلیس از زمان حمله تروریستی در وست مینستر لندن در ماه گذشته میلادی، تحت فشار زیادی قرار دارد. هم‌اکنون که عناصر داعش بخش‌های زیادی از مناطق تحت تصرف خود را در سوریه و عراق از دست داده اند، به فکر بازگشت هستند. همچنین حدود 10 عروس داعشی که از دست عناصر تروریست گریخته‌اند، ممکن است هم اکنون به انگلیس رسیده باشند. 

 

گزارشها حاکی از آن است که از بین افرادی که انگلیس را به مقصد سوریه و عراق ترک کرده اند، حدود 350 نفر آنها به کشور خود بازگشته اند. بیشتر آنها نحوه استفاده از سلاح و مواد منفجره را آموزش دیده اند که این یک تهدید بزرگی برای انگلیس محسوب می‌شود.

 

عروس های داعشی در راه بازگشت به انگلیس+ تصاویر

 

 

 

عروس های داعشی در راه بازگشت به انگلیس+ تصاویرعروس های داعشی در راه بازگشت به انگلیس+ تصاویر