تولید فصل جدید «فیتیله» یک ماه دیگر آغاز می‌شود

کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی کودک "فیتیله" با اشاره به اینکه این گروه همیشه از اجرای برنامه بین مردم استقبال می‌کنند، از تولید فصل جدید "فیتیله" در یک ماه آینده خبر داد.
کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی "فیتیله " گفت: این روز‌ها بخش‌هایی از برنامه "فیتیله" در حال پخش است که این قسمت‌ها مربوط به همان ۲۵ قسمتی است که ما پیش‌تر آن را ضبط کرده و در اختیار تلویزیون قرار داده بودیم.سازمان براساس سیاست‌های خود تصمیم گرفت در فرصت مناسبی مانند ماه مبارک رمضان این اثر را پخش کند.
مسلمی تصریح کرد: البته هر یک از این قسمت‌ها ۸۰ دقیقه بود که با توجه به اینکه به قسمت‌های ۴۰ دقیقه‌ای تقسیم شده، تعداد قسمت‌های کلی دو برابر می‌شود.
وی افزود: هم اکنون برنامه "فیتیله " هر هفته شنبه تا دوشنبه روی آنتن می‌رود که قرار است از هفته پیش رو در روزهای شنبه تا چهارشنبه پخش شود. این برنامه ساعت ۰۰: ۱۹ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
کارگردان برنامه تلویزیونی "فیتیله " در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: صحبت‌هایی برای ساخت سری جدید برنامه "فیتیله " صورت گرفته و وزارت بهداشت در حوزه مشارکت آماده همکاری است تا برنامه را در حوزه سلامت جلو ببریم و به همین دلیل محوریت سری جدید برنامه "فیتیله "، سلامت، پیشگیری و درمان است.
وی یادآور شد: هم اکنون مراحل اداری ساخت فصل جدید برنامه "فیتیله " طی می‌شود و با پایان این مراحل به امید خدا فکر می‌کنم بتوانیم در یک ماه آینده این برنامه را جلوی دوربین ببریم.
مسلمی توضیح داد: اینکه ما در بوستان‌های مختلف اجرای برنامه داشته باشیم اتفاق بسیار خوبی بود که از آن استقبال زیادی می‌کردیم، اما گاهی شرایط به گونه‌ای تغییر می‌کند که چنین اتفاق‌هایی تکرار نمی‌شود. به عنوان نمونه ما در مدت دو سال در بوستان هرندی در ماه رمضان برنامه داشتیم چرا که منطقه هرندی برای دوستان ما در شهرداری اهمیت بسیاری داشت و با توجه به اینکه آنجا منطقه‌ای محروم به شمار می‌رود، تأکید بسیاری در برگزاری این برنامه وجود داشت.
وی خاطرنشان کرد: اتفاق‌هایی رخ داد که باعث شد چنین برنامه‌هایی برگزار نشود و از این جهت تأسف خورد چرا که در هر شرایطی باید به مردم اهمیت داده شود و به خواسته آن‌ها توجه شود. ما همیشه دوست داریم در بین جمیعت برنامه داشته باشیم بخصوص در مناطق محروم، اما در برنامه "فیتیله " این کار را انجام نمی‌دهیم، چون این برنامه سبک و سیاقی دارد که براساس آن بیشتر در فضای استودیو تولید می‌شود.