تکرار کابوس استقلال برای تراکتوری ها

باشگاه تراکتورسازی به دلیل تأخیر در پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی پیشین خود با محرومیت از فعالیت در دو پنجره نقل‌وانتقالات روبرو شد.

ابتدا گفته شد تراکتورسازی می‌تواند 3 بازیکن آزاد را به صورت سهمیه فیفا جذب کند و در همین راستا از میلاد فراهانی، دروازه‌بان فصل گذشته نفت تهران به عنوان گزینه جانشینی محمدرضا اخباری نام بردند اما ظاهرا باشگاه تبریزی حتی قادر به جذب این 3 سهمیه هم نیست و بدین ترتیب حضور فراهانی در تراکتورسازی تقریبا متنفی است.

البته در صورتی که کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال، مجوز جذب بازیکن را بعد از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی صادر کند، تراکتوری‌ها می‌توانند 3 بازیکن مورد نظر خود را جذب کنند.

هر چند بعید به نظر می‌رسد این اتفاق رخ دهد چون باشگاه استقلال که در نیم‌فصل لیگ برتر شانزدهم به محرومیتی مشابه دچار شده بود، سعی داشت از طریق این قانون، بازیکن جذب و روزبه چشمی، سرور جباروف و آندرانیک تیموریان را به تیم خود اضافه کند که این اجازه به باشگاه آبی‌پوش پایتخت داده نشد.

این خبر به گوش یحیی گل‌محمدی هم رسیده است. سرمربی جدید تراکتورسازی امیدوار بود که بتواند حداقل 3 بازیکن به عنوان سهمیه آزاد فیفا جذب کند که فعلا این مسئله منتفی است.