آخرین خبرها درباره هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال

بحث انتخاب هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مدتی است که به یکی از بحث‌های اصلی جامعه ورزش تبدیل شده و همه منتظر تصمیم وزارت ورزش در این باره هستند. محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز در صحبت‌های خود اعلام کرده که هیئت مدیره این دو باشگاه ترمیم می‌شوند.

طبق آخرین اطلاعات به‌ دست آمده رضا افتخاری و علی اکبر طاهری به کار خود ادامه می‌دهند و قرار است در هیئت مدیره جدید نیز حضور داشته باشند. تا این لحظه حضور جعفر کاشانی و بیژن ذوالفقارنسب در هیئت مدیره پرسپولیس قطعی شده است.

نکته مهم درباره هیئت مدیره استقلال این است که تا این لحظه قرار است حسن زمانی به‌عنوان عضو هیئت مدیره به کار خود ادامه دهد. زمانی و منصوریان که رابطه تیره‌‌وتاری با هم دارند و بارها از جمله روز گذشته با همدیگر درگیری لفظی پیدا کردند، باید یک فصل دیگر را نیز کنار یکدیگر سپری کنند مگر اینکه وزارت ورزش در یکی دو روز آینده به نتیجه دیگری برسد.

برای هر دو هیئت مدیره افراد دیگری هم مدنظر هستند و وزارت ورزش در حال بررسی گزینه‌ها و گرفتن استعلام‌های لازم است و در صورتی که شرایط همین‌گونه پیش برود حداکثر تا یکشنبه آینده اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال معرفی می‌شوند.