لباس ارزان قیمت ایوانکا ترامپ سوژه شد++ تصاویر

 "ایوانکا ترامپ"، دختر رئیس جمهور آمریکا این بار با یک لباس ارزان قیمت 35 دلاری که از فروشگاه "تارگت" خریداری کرده بود از منزل خود در واشنگتن دی سی خارج شد. 

 

وی یک پیراهن کوتاه مشکی که در قسمت پایین دامن آن چین داشت و عکس یک گل شیپوری بر روی آن بود، به تن داشت و این مسئله جنجال زیادی در رسانه‌های اجتماعی به راه انداخت.

 

لباس ارزان قیمت ایوانکا ترامپ جنجال به پا کرد+ تصاویر

 

لباس ارزان قیمت ایوانکا ترامپ جنجال به پا کرد+ تصاویر

 

ایوانکا ترامپ که به تجمل گرایی شهرت دارد پیشتر هم بخاطر پوشیدن لباسهای پر زرق و برق مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفته بود. به عنوان مثال، وی در ماه ژانویه پس از صدور طرح ضدمهاجرتی دونالد ترامپ در خصوص ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور مسلمان به خاک آمریکا، یک لباس شب نقره ای به قیمت 5000 دلار به تن کرد. وی با پوشیدن این لباس درست در زمانی که اعتراض های گسترده ای نسبت به این اقدام دونالد ترامپ وجود داشت، مورد انتقاد قرار گرفت.

 

در ماه نوامبر سال گذشته میلادی هم ایوانکا ترامپ در طول مصاحبه با برنامه 60 دقیقه شبکه تلویزیونی "سی بی اس" آمریکا، یک دستبند 10 هزار دلاری از شرکت جواهرسازی خودش را به دست کرده بود که با جنجال و انتقادهای زیادی همراه شد. بسیاری از رسانه های آمریکایی و کاربران شبکه های اجتماعی وی را به سوء استفاده از مصاحبه یادشده به منظور بازاریابی برای محصولات شرکتش متهم کردند. 

 

ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ هم از این قاعده تجمل گرایی مستثنی نیست. وی در سفری که به همراه همسرش به ایتالیا داشت، یک کت گران قیمت از برند "دولچه و گابانا" به قیمت 51 هزار و 500 دلار به تن کرده بود. 

 

لباس ارزان قیمت ایوانکا ترامپ جنجال به پا کرد+ تصاویر