واکنش بازیگر سریال پایتخت به حادثه تروریستی تهران

هدایت هاشمی بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت» و کارگردان و بازیگر نمایش‌های چون «افسانه ببر» که سال گذشته در جشنواره فجر نیز به اجرا در آمد، به تازگی مادر خود را از دست داده است.

وی  عنوان کرد که فعلا برنامه‌ای برای اجرای تئاتر یا نمایشنامه جدیدی در دست ندارد.

هاشمی با اشاره به اینکه این روزها به دلیل فوت مادرش حال مساعدی ندارد، گفت:‌درگیر برنامه‌های پس از فوت مادرم هستم و ذهنم این روزها به خوبی کار نمی‌کند بنابراین برنامه درستی هم هنوز ندارم.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون با تأکید بر شرایط خاصی که این روزها بر حال و احوالش حاکم است،‌ به عملیات تروریستی روز گذشته در پایتخت اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه خیلی در جریان اخبار و برنامه‌ها نیستم و خودم هم واکنشی در فضای مجازی در این راستا نشان ندادم اما باز هم این عملیات تروریستی را محکوم می کنم.

وی دراین باره توضیح داد: چنین فاجعه‌ای یک کار زننده و زشت از سوی تروریست‌ها است که ما توقع داریم نیروهای امنیتی خیلی خوب در این عرصه ورود کنند و حق تروریست‌ها را کف دستشان بگذارند و اجازه ندهند که باز هم این مسائل اتفاق بیافتد.

هدایت،‌ هادی و علی هاشمی هنرمندان کشورمان در چند ماه گذشته مادر خود را از دست داده‌اند.

هدایت هاشمی تاکنون د رنمایش‌هایی چون افرا، رومئو و ژولیت، یک نوکر و دو ارباب، والس مرده شوران، آبگوشت زهرماری، آنردانیک،‌ پینوکیو، غولتشن‌ها و فیلم‌هایی چون یک بوس کوچولو، خاک آشنا، وقتی همه خوابیم و ... سریال هایی چون قرعه و پایتخت ایفای نقش کرده است.