چند اسپانسر جدید برای آبی‌های جنوب

استقلال خوزستان که به دلیل مشکلات مالی گروه ملی برای ادامه حیات خود در لیگ برتر با موانع زیادی مواجه شده بود، پس از جلسات مسئولان استانی با مسئولان این شرکت، به اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان هِبه خواهد شد.

گروه ملی که مالک اصلی باشگاه استقلال خوزستان است و این باشگاه را هم به بانک ملی واگذار کرده بود، از سال گذشته به دلیل مشکلات مالی توانایی پرداخت هزینه‌های این تیم را نداشت. این مشکلات در سال گذشته به اوج خود رسید و باعث اعتصاب چند باره بازیکنان شد. در پایان فصل هم در نهایت مشکلات مالی باعث به هم ریختگی این تیم شد تا مسئولان استانی در نهایت تصمیم بگیرند در خصوص استقلال خوزستان جلسه‌ای را با مسئولان شرکت گروه ملی برگزار کنند.

باتوجه به اینکه در صورت نامشخص بودن وضعیت استقلال خوزستان این تیم منحل و از لیگ کنار گذاشته می‌شد، مسئولان استانی تصمیم گرفتند تیم را به اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان واگذار کنند. گروه ملی نیز این تصمیم را قبول کرده و با توجه به بدهی‌های این باشگاه بحث فروش این باشگاه منتفی شد و قرار است با توجه به موانع قانونی موجود، این باشگاه به اداره کل ورزش و جوانان استان هبه شود.

اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان پس از این تصمیم با چند اسپانسر در داخل استان مذاکراتی داشته و این اسپانسرها قول همکاری در فصل پیش‌رو را داده‌اند.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تایید کرد.