بیانیه جبهه مردمی درباره حادثه تروریستی در تهران

جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیانیه‌ای را پیرامون دو عملیات تروریستی در تهران صادر کرده است.

متن این پیام به شرح زیر است:‌
 
" هو العزیز المتعال"
 
ملت شریف و بزرگوار ایران
 عملیات کور و اقدام جنایتکارانه تروریست ها در صبح چهارشنبه هفدهم خرداد ماه که منجر به شهادت و جراحت جمعی از هموطنان مان در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی شد، قلب و جان همه ما را داغدار و جریحه دار ساخته است.  

طراحان ، برنامه ریزان و صحنه گردانان این اقدامات مذبوحانه باید بدانند که تلاش خفاشان شب پرست برای مقابله با تاثیرات انقلاب اسلامی و بیداری نسل های جویای حقیقت، راه به جایی نخواهد برد و امواج بلند و بیداری بخش اسلام ناب محمدی (ص) به زودی طومار حکومت های فاسد، منحط و قبیله ای و دست نشانده غرب در منطقه را درهم خواهد پیچید.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با افتخار بر دستان پرتوان و مقتدر نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که با مجاهدت های خاموش و طاقت فرسا توانسته اند در ناامن ترین منطقه دنیا گوهر آرامش و امنیت را به ملت بزرگ و عزیز ایران اسلامی هدیه کنند، بوسه می زند و اعلام می دارد که اتحاد، انسجام و امنیت این ملت گرانبها ترین سرمایه ای است که نباید آماج خودخواهی ها و قدرت طلبی های کسانی قرار گیرد که برای چندصباحی بیشتر ماندن بر کرسی ریاست حاضرند برگه های زرین شرف و غیرت یک ملت را به قربانگاه تحریف و تمسخر برده و جای شهید و جلاد را عوض کنند.

آنچه دیروز در تهران گذشت حاوی درس ها و عبرت هایی است که باید چراغ راه آینده و روشنی بخش مسیر پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان ایران باشد. سیاست مداران و سیاست ورزان بهوش باشند و بدانند که نباید و نمی توانند چوب حراج بر امنیت کشور بزنند، رسانه ها نمی توانند آرامش و امنیت خاطر این ملت را برهم زنند، هیچکس نباید قومیت ها و مذاهب را نردبان رسیدن به قدرت و مطامع خود کند. ما همه مسئولیم و برای صیانت از مرزهای جغرافیایی، سیاسی و معنوی کشوری بزرگ و پر افتخار به نام جمهوری اسلامی ایران باید جامه عزت و غیرت بر تن کنیم و در برخورد با جنایت پیشگان سفاکی که داغ ترور 17 هزار نفر از فرزندان این کشور را بر دل هایمان گذاشته اند، لحظه ای درنگ و تامل نکنیم که مقابله با تروریسم و تامین امنیت و آرامش کشور و جامعه جز با سرپنجه های اقتدار ممکن نبوده و نخواهد بود.

در شرایطی که پیروزی های افتخار آفرین جبهه مقاومت، خواب را از چشمان نظام سلطه و دست نشاندگان و دنباله های منطقه ای آنها ربوده است، انجام عملیات های تروریستی توسط گروهک های تکفیری و منافقین کوردل نمی تواند انگشت اتهام و مسئولیت را از حامیان اصلی تروریسم بردارد و یقینا کیفری سخت و کوبنده از جانب ملت ایران در انتظار آنان خواهد بود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با عرض تسلیت به خانواده شهدای واقعه تروریستی هفدهم خرداد و آرزوی بهبودی عاجل برای مجروحان این حادثه و تقدیر و سپاس از اقدام سریع و قاطع جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی در مقابله با تروریست ها، از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار دارد با اتخاذ مواضع مقتدرانه و عزت بخش ، همپای ملت بزرگ ایران در مقابله با قداره کشان و جنایت پیشگانی که نقاب حقوق بشری بر چهره زده اند، به افشای دست های پشت پرده این جنایت و قدرت های حامی آنها و مطالبه حق ملت مظلوم ایران همت گمارد.

بی‌گمان خون پاک ایرانیان بیگناه و مظلومی که با زبان روزه به دیدار حق شتافتند، نقشه‌های دشمنان و کید کافران و منافقان را عقیم خواهد گذارد و ملت ایران را در ادامه راه روشن و پر افتخاری که برگزیده است، مصمم‌تر خواهد نمود.