آزمون: به دنبال این هستیم راهی جام جهانی 2018 روسیه شویم

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرینات تیم ملی به خبرنگار ما اظهار داشت:خوشبختانه تیم ملی از شرایط مناسبی برخوردار است و بیشتر بازیکنان در آمادگی کامل به سر می برند.

 

وی افزود: خدا را شکر تمام بازیکنان تیم ملی به همراه کادر فنی از شرایط اردوی رضایت کامل دارند،الان از آمادگی مطلوبی برای بازی با ازبکستان برخوردار هستیم.انشاالله بتوانیم در بازی روز سه شنبه مقابل ازبکستان با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

 

آزمون در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چقد گل 2خود را شبیه زندان می داند،بیان کرد: این چیزها را نمی‌دانم. یک لحظه تصمیم گرفتم و ضربه زدم.نمی دانم چرا هر موقع گل می‌زنم، می‌گویند شبیه فلان بازیکن گلزنی کرده ام و باید بگویم از این تشبیه‌ها خسته شده‌ام. بهتر است خودم باشم و هر کاری که می‌کنم می‌گویند شبیه فلان بازیکن است.

 

 

آزمون در مورد اینکه به دنبال رکورد شکنی در تیم ملی است یا خیر، گفت: در این مورد برنامه‌ریزی خاصی انجام نداده ام. هرچند که افتخار می‌کنم جزو 6 گل‌زن تاریخ برتر فوتبال کشورمان هستم اما باید بگویم تنها هدف من این است که فقط به تیم ملی کمک کنم.

مهاجم تیم ملی درپاسخ به این سوال که چقدر فکر می‌کند، می تواند گل صعود تیم ملی به جام جهانی را بزند، پاسخ داد: هر کسی که گل صعود را بزند قطعاً خوشحال‌کننده است اما اول از همه به دنبال این هستیم تا بتوانیم ازبکستان را در تهران شکست دهیم راهی جام جهانی 2018 روسیه شویم.