جباری: نگفتم منتظر انتخاب سرمربی استقلال هستم

مجتبی جباری، هافبک سابق الاهلی قطر، بعد از 4 سال حضور در این تیم سرانجام با تیم سبزپوش خداحافظی کرد. جباری حالا به تهران برگشته تا منتظر پیشنهادهای رسیده برای آینده باشد.

 او در ماه‌های گذشته چند بار اعلام کرد دوست دارد به استقلال برگردد و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند. جباری میان هواداران استقلال که محبوب است و شاید خیلی‌ها دوست دارند تا شماره 8 سابق آبی‌ها به استقلال برگشته و با پیراهن این تیم خداحافظی کند. او در این مدت منتظر چراغ سبز کادر فنی استقلال بود تا شاید به خواسته‌اش برسد اما علیرضا منصوریان مخالف بازگشت جباری به استقلال است. با این شرایط طبیعتاً او نمی‌تواند به خواسته‌اش برسد و باید دید آیا جباری حاضر می‌شود در ایران پیراهن تیم دیگری را بر تن کند یا اینکه منتظر پیشنهاد دیگر تیم‌های قطری می‌ماند.

جباری اما در خصوص شرایط استقلال مصاحبه‌ای با روزنامه الوطن انجام داده بود که البته قسمت‌هایی از مصاحبه‌اش، حرف و حدیث‌هایی را ایجاد کرد. او در این مصاحبه تأکید کرده بود از استقلال تهران پیشنهاد دارد و منتظر اعلام سرمربی جدید این تیم است. جباری در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرد که در یکی، 2 روز اخیر هم شایعات مختلفی در خصوص تغییر مدیریت در استقلال مطرح شده است و شاید برخی به جباری وعده داده‌اند که کادر فنی تغییر خواهد کرد.

در خصوص اتفاقات چند روز اخیر با جباری تماس گرفتیم اما او حاضر نبود تا در مورد مسائل اخیر صحبت کند. جباری در جملاتی کوتاه  گفت: «اگر بخواهم در مورد مسائل مربوط به فوتبال ایران حرف بزنم، طبیعتاً با رسانه‌ای ایرانی مصاحبه می‌کنم. مصاحبه من با نشریه قطری در خصوص شرایطم در فوتبال این کشور بود و به صورت جزئی هم در مورد فوتبال ایران حرف زدم.»

از جباری پرسیدیم آیا او گفته منتظر انتخاب سرمربی استقلال است؟ که این‌چنین پاسخ داد: «من چنین حرفی نزدم و فقط به این موضوع اشاره کردم استقلال بعد از باخت به العین هنوز خودش را پیدا نکرده و چیزی هم در مورد آینده مشخص نیست.» هافبک فصل گذشته الاهلی در مورد اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی خواهد گرفت؟ تأکید کرد: «من صحبت خاصی در مورد آینده ندارم.»

جباری در حال حاضر وضعیت مبهمی برای فصل بعد دارد. باید منتظر ماند و دید آیا او دوباره در فوتبال قطر مشغول بازی خواهد شد یا اینکه حاضر می‌شود در ایران در تیمی غیر از استقلال بازی کند. البته از مدت‌ها پیش هم شایعه خداحافظی او از فوتبال مطرح بود و باید دید در نهایت زیدان فوتبال ایران چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت.