تشییع پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی بعد از نماز جمعه

 روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در بیانیه ای اعلام کرد؛ این شورا حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل عظیم الشأن که موجب به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی افراد بی گناه شد را به شدت محکوم می کند و اعلام می دارد این پدیده شوم و چالش جهانی در هر شکل و نوع خود ظالمانه و به دور از انسانیت است و یقیناً این جنایت عزم جمهوری اسلامی ایران را برای نابودی تروریسم بیشتر می کند.

در شرایط کنونی که نظام اسلامی در حال عبور از یک مقطع حساس تاریخی و حضور هوشمندانه در تمامی عرصه های بین المللی است، اقدام های تروریستی تحت فرماندهی و پشتیبانی سازمان های جاسوسی قدرت های سلطه گر و مستکبر قادر نخواهد بود خدشه ای در اراده صادقانه و مصمم ملت غیور و شجاع ایران اسلامی وارد آورد و امنیت ملی ایران اسلامی را به خطر اندازد.

ملت بزرگ ایران اسلامی یک دل و یک صدا به عنوان مدافعان انقلاب اسلامی با اقتدار و قاطعیت در مقابل با متجاوزان تروریست خواهند ایستاد و یار و یاور انقلاب و رهبر و مقتدای خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) خواهند بود. 

     

در این بیانیه همچنین آمده است: به اطلاع مردم شهیدپرور تهران می رساند؛ مراسم تشییع پیکر پاک شهدای این حادثه تروریستی روز جمعه 19 خرداد بعد از نماز جمعه از دانشگاه تهران به سوی خیابان حافظ برگزار خواهد شد.

از عموم امت همیشه در صحنه و انقلابی دعوت می شود با حضور باشکوه خود این جنایات وحشیانه را محکوم نمایند.