بروجردی: طراح اصلی این توطئه‌ها آمریکای جنایتکار است

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی تهران اظهار داشت: مردم بیگناه برای حل مشکلات خود به مجلس آمده بودند اما تروریست‌ها به روی آنها رگبار بسته و باعث شهادت عده‌ای از مردم بیگناه شدند و ما تردیدی نداریم که طراح اصلی این توطئه‌ها آمریکای جنایتکار است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما به دلیل اعتقاد و فتوای مقام معظم رهبری، دانش هسته‌ای برایمان کاربرد نظامی ندارد، تصریح کرد: آمریکا در این لحظه شکست خورد و عصبانی است،‌ آمریکا از اینکه ما تنها کشوری هستیم که هیچگونه مشروعیتی برای رژیم غاصب صهیونیستی قائل نیستیم و معتقدیم همه سرزمین‌های اشتغالی باید آزاد شود از دست ما عصبانی است.

 

وی یادآور شد: آمریکا از اینکه ما برخلاف دوران جنگ تحمیلی که حتی یک موشک برای دفاع از خود نداشتیم توانسته‌ایم امروز با همت فرزندان دلاور و متخصصین این مرز و بوم جزء چند کشور قدرتمند سازنده موشک باشیم عصبانی است و آنها از اینکه ما توطئه‌های شوم آنها در عراق و سوریه را خنثی می‌کنیم عصبانی هستند و آمریکا بداند ملت بزرگ ایران با این حرکت‌های کودکانه مسیر نورانی خود را تغییر نخواهد داد و ما به فضل  الهی این مسیر را ادامه می‌دهیم همانطور که حضور ما در خارج از مرزها نشان‌دهنده اقتدار ما است.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکا از این مساله که رهبر معظم انقلاب اعلام کرده‌اند ما به هر کشوری که علیه رژیم صهیونیستی بجنگد کمک می‌کنیم و  به آنها سلاح می‌دهیم عصبانی است، گفت: به قول شهید بهشتی آمریکا باید از دست ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد چرا که ما این راه را ادامه خواهیم داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این شجاع نیست که شما در برابر مردم بی‌دفاع مسلسل بدست بگیرید و به آنها حمله کنید لذا این مسائل تاثیری در اراده فولادین نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد و ما این راه نورانی را با صلابت و اقتدار ادامه خواهیم داد.

 

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف حمله تروریست‌ها به صحن مجلس شورای اسلامی بود، اظهار داشت: با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران و اقدام به هنگام در بستن درهای ورودی آنها به ساختمان مراجعات مردم حمله کردند.
 
وی با اشاره به بخش دیگری از حادثه تروریستی در مجلس و پاکسازی تروریست‌ها ادامه داد: علت اینکه حضور تروریست‌ها در ساختمان مراجعات مردمی نمایندگان که خارج از مجلس است طول کشید برای حفظ جان دهها کارمندی بود که در اتاق‌ها حضور داشتند و باید با دقت عمل می‌شد اما هر سه تروریست به درک واصل شدند.

 

بروجردی با بیان اینکه  رئیس جمهور قبلی آمریکا یکبار اعلام کرد ما اگر می‌توانستیم تمام پیچ و مهره‌های صنعت هسته‌ای ایران را باز می‌کردیم اما نتوانستند، گفت: از این رو آنها با مصاف جمهوری اسلامی شکست خوردند و امروز از صفر تا صد این دانش در اختیار ایران اسلامی قرار دارد.