گزینه های استقلال برای جناح چپ و راست

تیم فوتبال استقلال تهران پس از انفعال های پیشین خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، حسن بیت سعید را رسما به خدمت گرفته و نخستین خرید بزرگسال خود را انجام داد.

علیرضا منصوریان پس از جذب بیت سعید، تمرکز خود را بر روی تقویت 2 جناح دفاعی تیمش گذاشته و در نظر دارد 2 خرید خود را در این بخش از زمین انجام دهد. این در حالی است که شایان مصلح و دانیال ماهینی، 2 گزینه جدی باشگاه از دسترس خارج شده و با قرارداد هایی به پرسپولیس و سایپا پیوسته اند.

در جناح راست، از رامین رضاییان به عنوان گزینه نخست علیرضا منصوریان یاد می شود ولی جذب این بازیکن ملی پوش، به آسانی اتفاق نخواهد افتاد. رضاییان پاسخ به پیشنهاد استقلال را به بعد از بازی تیم ملی مقابل ازبکستان موکول کرده بود و البته نیم نگاهی به شرایط لژیونر شدن دارد.

مهدی شیری، دیگر گزینه استقلال در جناح راست است که با اتمام قرارداد خود با پیکان، بازیکن آزاد شده و با استقلال به توافقات اولیه نیز دست یافته است. شیری در صورت پاسخ منفی رضاییان به استقلال، تا 48 ساعت دیگر آبی پوش خواهد شد.

در جناح چپ خط دفاعی نیز، علیرضا منصوریان پس از شکست خوردن در پروژه جذب مصلح، به دنبال جذب پیمان شیرزادی، بال چپ استقلال خوزستان است. شیرزادی با دریافت دستمزدی کمتر از 50 درصد قرارداد خود، می تواند به صورت یک طرفه قرارداد خود با استقلال خوزستان را فسخ کرده و به استقلال بپیوندد. این در حالی است که به نظر می رسد شیرزادی از سپاهان و فولاد نیز پیشنهاد داشته باشد.