پیش بینی مربی تراکتورسازی از نتیجه تیم ملی در جام جهانی

جواد منافی در مورد حضورش در تراکتورسازی، گفت: با یحیی گل‌محمدی در اکسین هم همکار بودیم باعث خوشحالی است که بتوانیم در کنار خوب تراکتورسازی باشیم. مشکلاتی که برای برای تراکتورسازی به وجود آمده کار را سخت کرده و همه باید کمک کنیم تا این مشکلات حل شود. هواداران و مردم خوب تبریز، مدیران باشگاه، کادرفنی و بازیکنان همه باید دست به دست هم دهیم تا شرایط بهبود یابد تا بتوانیم یک نتیجه در خور شأن بگیریم. 

وی افزود: از نقل و انتقالات در شرایطی محروم هستیم که باید در سه جبهه لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی به میدان برویم. با این مشکلاتی که وجود دارد امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را به وجود بیاوریم تا با کسب نتایج مناسب هواداران را راضی کنیم.

مربی تراکتورسازی در مورد اینکه با وجود محرومیت از نقل و انتقالات آیا پتانسیل تیم فعلی برای کسب نتایج مناسب کافی است، خاطرنشان کرد: یک تعداد از بازیکنان هنوز تمدید نکردند. اگر بتوانیم بازیکنان فعلی را حفظ کنیم تقریبا اسکلت اصلی را از دست ندادیم. برخی از بازیکنان جدا شدند و تکلیف برخی دیگر مشخص نیست. باید بتوانیم ما با استفاده از نفراتی که مدنظرمان هستند تمرینات را شروع کنیم. عدم جذب بازیکنان کار بسیار سخت کرده است اما با بازیکنان با تجربه‌ای که هستند و تزریق بازیکنان امید و جوانان باکیفیت بتوانیم ترکیب خوبی ایجاد کنیم. کار بسیار مشکل است و هواداران هم باید وضعیت را درک کنند تا بتوانیم به خوبی این شرایط را مدیریت کنیم.

وی در مورد صعود بدون دغدغه تیم ملی به جام جهانی، تصریح کرد: در این دوره توانستیم خیلی راحت به جام جهانی صعود کنیم. در دوره‌های قبل مشکلات زیادی به جام جهانی صعود می‌کردیم و کارمان به اما و اگر می‌کشید. دو بازی دیگر باقی مانده و بازیکنان باید با انگیزه کار کنند تا بازی‌ها را به بهترین شکل به پایان برسانیم. باید همه باور کنیم شرایط تیم به شکلی است که با تلاش زیاد می توانیم از گروه‌مان به مرحله حذفی صعود کنیم. صعود به جام جهانی برای فوتبال ایران و ایجاد فضای شادی در جامعه خوب شده و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

منافی در پایان یادآور شد: امیدوارم تراکتورسازی امسال به کمک هواداران و اعضای باشگاه عملکرد خوبی داشته باشد و با یکدلی و همدلی بتواند این شرایط سخت را پشت سر بگذارد.