بانوی اول آمریکا باید قوانین مختلفی را در کاخ سفید رعایت کند

به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی استار؛ همسران روسای جمهور پیشین آمریکا به انجام اشتباهات مختلفی در کاخ سفید متهم شده اند. دخالت در امور مربوط به رئیس جمهور و قدم زدن در بخش‌های ممنوعه کاخ سفید بدترین اقداماتی است که «ملانیا ترامپ»، بانوی اول آمریکا ممکن است در خانه جدیدش مرتکب شود.


بانوی اول آمریکا باید قوانین مختلفی را در کاخ سفید رعایت کند.


نخستین و مهمترین قانونی که ملانیا ترامپ باید در کاخ سفید به آن پایبند باشد اقامت در بخش شرقی کاخ است. قسمت شرقی کاخ سفید محل اقامت رئیس جمهور و خانواده اش است. این در حالی است که بخش غربی متعلق به کسب و کار و امور سیاسی است و بدون شک حضور بانوی اول آمریکا در این قسمت به معنای دخالت وی در سیاست و شغل رئیس جمهور است.


دخالت ملانیا ترامپ در امور سیاسی نه تنها موجب کاهش بیشتر محبوبیت رئیس جمهور می‌شود و این باور را به وجود می‌آورد که رئیس جمهور اختیارات زیادی در امور سیاسی به همسرش داده است. از سوی دیگر، تردد بانوی اول در بخش‌های ممنوعه یا بازکردن پنجره‌های رو به خیابان قدغن است.


«کریستوفر اندرسون»، کارشناس تاریخ آمریکا می‌گوید: «هیلاری کلینتون» زمانی که بانوی اول آمریکا بود علاقه‌ای به پختن کلوچه نداشت. او واقعا می‌خواست معاون رئیس جمهور یا خود رئیس جمهور باشد. ولی تلاش وی برای رئیس جمهور شدن باعث شد محبوبیت خود را از دست بدهد.


«نانسی ریگان» نیز به دلیل دخالت در فعالیتهای سیاسی همسرش همواره مورد انتقاد بود. او یک رمال استخدام کرد تا با توجه به حرکت صور فلکی، برنامه‌های همسرش را تنظیم کند. نانسی ریگان پس از مدتی با افزایش انتقادات مجبور به کناره گیری از فعالیتهای سیاسی همسرش شد.


شش ماه از انجام مراسم تحلیف دونالد ترامپ، سرانجام هفته گذشته ملانیا و «بارون»، همسر و پسر کوچک رئیس‌جمهور، به کاخ سفید نقل مکان کردند. ملانیا در پست توییتری خود پس از نخستین شب اقامت رسمی اش با انتشار عکس از محوطه کاخ سفید از پشت یک پنجره نوشت: "چشم انتظار خاطراتی که در خانه جدیدمان خواهیم ساخت! "