در ماه عسل دیشب چه خبر بود؟

برنامه امشب ماه عسل میزبان یک آقای ۴۲ ساله به نام آقای حاجی زاده بود که معلمی با ۲۷ سال سابقه کار است.

این معلم ۴۲ ساله در روستای حصار افشاریه از تاکستان قزوین متولد شده و در خانواده‌ای متوسط رشد کرده است.

وقتی آقای حاجی زاده توضیحانی درباره دوران کودکی خود داد به این موضوع اشاره کرد که در ۴ سالگی به مدرسه رفته و در کلاس اول درس خوانده و شاگرد اول شده است.

این مهمان ماه عسل همچنین به این موضوع اشاره کرد که پس از بزرگ شدن به دانشسرا وارد شد و استخدام رسمی آموزش و پرورش شد و در زمانی که خودش ۱۶ سال سن داشته و همسرش ۱۲ ساله بوده قرار ازدواج می‌گذارند و ۴ سال پس از آن عقد می‌کنند.

آقای حاجی زاده که در این زمان از خدمت معاف شده بود در ازای معاف شدنش مد ۸ سال برای تدریس به مناطق محروم می‌رود.

در ادامه ماه عسل مشخص شد که این فرد در سال ۸۰ که مشغول درس خواندن در رشته تربیت بدنی بوده، صبح یک روز سوار اتوبوس می‌شود و با چند تن از دوستان خود مشغول صحبت می‌شود، اما در نهایت به انتهای اتوبوس می‌رود تا کمی استراحت کند، اما توجه به این که جاده لغزنده بوده اتوبوس با یک تریلی که بارش ورقه‌های آهن بود تصادف می‌کند و ۱۶ نفر کشته می‌شوند.

پس از کشته شدن ۱۶ نفر از سرنشینان اتوبوس این گونه تصور می‌شود که آقای حاجی زاده هم فوت کرده بنابراین در داخل یک وانت به بیمارستان منتقل می‌کنند، اما در آن جا متوجه می‌شوند که او زنده است و برای درمان او را به یکی از بیمارستان‌های تهران می‌آورند تا این که پس از مدتی حالش رو به بهبود می‌رود.

آقای حاجی زاده که از تأثیرگذاری این اتفاق بر روی خود سخن می‌گفت: به این موضوع اشاره کرد که به شکرانه زنده ماندن خود در حادثه تصادف اتوبوس تصمیم می‌گیرد که یکی از کلیه‌های خود را اهدا کند و با توجه به این که معلم بوده و اطلاع 
داشته که یکی از شاگردانش مدت‌ها است از بیماری کلیه رنج می‌برد کلیه‌اش را به آن دانش آموز اهدا می‌کند.

در ادامه برنامه دانش آموزی که آقای حاجی زاده به او کلیه اهدا کرده بود مقابل دوربین قرار گرفت و به این موضوع اشاره کرد که معلمش برای اول حکم یک فرشته نجات را داشته است.