تهیه کننده شهرزاد: نپرسید ممنوع الخروج هستم یا نه!
محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده‌‌است یا خیر؟ گفت: من به هیچ وجه نباید به این سوال پاسخ بدهم چرا که می‌توانم از کشور خارج شوم و پاسپورت لازم را در اختیار دارم و شما حتی می‌توانید این مسئله را از مراجع ذی صلاح استعلام کنید.

وی افزود: اخیرا سفری برای سخنرانی به کانادا داشته‌ام، پس از انجام فعالیتم به ایران بازگشتم و برای سفر به کانادا کاملا از مرز قانونی کشور اقدام کرده‌‌ام و مابقی اخبار به نظرم شایعه‌ای بیش نیست.
 
امامی در پاسخ به این سوال که شما ممنوع الخروج هستید یا خیر، گفت: می‌خواهید بزنید ممنوع الخروج نیست؛ بعد آنها بگویند ممنوع الخروج هست؛ بعد حاشیه درست کنید؛ یعنی چه که نام من در بین ممنوع الخروجی‌ها از کشور است و یا خیر؟
 
این تهیه کننده سریال ادامه داد: شما در حال حاضر با بنده صحبت می‌کنید که این بدین معناست که هستم، مشکلی ندارم و رفته‌ام و از جزئیات سفرم به کانادا هم به شما گفته‌ام. با این حال می‌توانید همه این موارد را کنار هم بگذارید تا ببینید چه شخصی در این مسئله دروغ گفته است و باید به سراغ آن فرد بروید. 

امامی همچنین گفت: این چه حرفی است که عنوان می‌شود بنده متهم به فساد مالی هستم و یا خیر؟ آن فردی که این خبر را به دروغ منتشر کرده است باید پاسخگوی سوال شما باشد.

گفتنی است؛ در اوایل هفته، جبار کوچکی نژاد، رئیس کمیته تحقیق و تفحص از پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان از خروج محمد امامی از کشوربه عنوان یکی از متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داده بود.