زنگ خطر برای ملی پوش ایرانی المپیاکوس

رسانه های یونان امروز تمام خبرهای اصلی خود را معطوف به پرونده خرید جنجالی باشگاه المپیاکوس کردند جایی که سران باشگاه مطرح یونانی با شکست رکورد خریدهای این فصل حاضر به پرداخت مبلغ چند میلیون یورویی بند فسخ قرارداد دیومرسی بوکانی مهاجم کنگویی باشگاه هال سیتی شدند.

روزنامه ها و سایت های خبری سرشناس یونان از جمله اسپورت یونان مدعی شدند باشگاه المپیاکوس مقدمات انتقال دیومرسی ام‌بوکانی، مهاجم کنگویی سابق تیم‌های موناکو، اندرلخت بلژیک و نورویچ سیتی که فصل گذشته به صورت قرضی برای تیم هال‌سیتی بازی کرد را فراهم کرده اند و در این راه حاضر به پرداخت بند فسخ قرارداد 5 تا 7 میلیون یورویی نیز شده اند.

ام بوکانی ۳۱ ساله می‌تواند رقیب جدی برای کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی در خط حمله تیم المپیاکوس باشد. با توجه به این که قهرمان یونان در فهرست بازیکنان خود تنها از انصاری فرد در خط حمله بهره می برد ورود بوکانی 31 ساله می تواند زنگ خطر را برای ملی پوش ایرانی به صدا در آورد چون با نگاهی به آمار گلزنی های این بازیکن هیچ بعید نیست سرمربی جدید المپیاکوس برنامه های تهاجمی اش را روی این مهاجم سیه چرده کنگویی بنا کند.