حبیبالله عسگرداولادی، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتوگو با فارس اظهار کرد: انتخابی آزاد، سالم و جدی در پیش داریم.

وی با اشاره به امیدواری برای مشارکت سیاسی بالای مردم در انتخابات آینده، گفت: مردم برای صیانت از نظام و جلوگیری از تهدیدات نرم دشمن حتماً در انتخابات آینده پرشورتر از همیشه شرکت خواهند کرد.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: ان‌شاء‌الله بصیرت اضلاع رقابت ضامن آرامش و امنیت انتخابات خواهد بود.
وی با اشاره به پیش‌بینی حضور مسئولانه و گرم نسل سوم انقلاب در انتخابات آینده گفت: دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت است نسل سوم مدیریت این دهه را به‌عهده دارد و حتماً می‌آید تا سکان مدیریت پیشرفت کشور را سامان دهد.
عسگر‌اولادی گفت: نسل سوم انقلاب ضامن استقلال کشور است و اجازه مداخله اجانب را در رقابت‌ها نخواهد داد و اجازه نمی‌دهد حوادثتلخ سال ۸۸ تکرار شود.
وی افزود: اصولگرایان یک ضلع نیرومند در رقابت‌های آینده را تشکیل می‌دهند و روند همگرایی و وحدت اصولگرایان بحمد‌الله در مسیر خوبی پیش می‌رود.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اهداف حضور اصولگرایان در انتخابات آینده گفت: اصولگرایان می‌خواهند یک پاسخ منطقی به مطالبات مردم و رهبری در انتخابات مجلس بدهند و اصرار دارند این پاسخ با وحدت، عقلانیت و بصیرت باشد؛ به همین دلیل می‌خواهند یک ترکیب خوب از افراد متعهد، متخصص، دلسوز، باسابقه، پرتحرک و با نشاط را به مجلس بفرستند.
وی در مورد کیفیت ترکیب مورد نظر اصولگرایان گفت: از هم اکنون بحث‌های خوبی میان طیف وسیع اصولگرایان در جریان است. امیدوارم با لطف خداوند مسیر درست خود را طی کنند.
عسگر‌اولادی گفت: یک ترکیب خوب از نظر اصولگرایان می‌تواند جمعی از اقتصاددانان، جامعه‌شناسان، حقوق‌دانان، فقها، روانشناسان، پزشکان، معلمان و دیگر تخصصهای مورد نیاز مجلس باشد.
وی افزود: این ترکیب می‌تواند از باب آینده‌نگری هم به مطالبات گذشته و حال مردم و رهبری پاسخ دهد و هم مطالبات آینده را احصاء کند و برای آن قانون مقتضی بنویسد.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سؤال که فکر می‌‌کنید دشمنان نظام چه برنامه‌ای برای انتخابات آینده داشته باشند گفت: دشمنان نظام هیچ گاه بیکار ننشسته‌اند که ما را نظاره‌ کنند. آنها همانند سال ۸۸ برنامه دارند. آنها وحدت مردم و امنیت انقلاب و نظام را هدف قرار داده‌اند و از هر کاری که از دستشان برآید دریغ ندارند.
نخبگان جامعه باید دست دشمن را بخوانند و توطئه‌های آنها را خنثی کنند.
وی با اشاره به تشدید فعالیت‌های دشمنی گفت: آمریکا و غرب می‌خواهند پرونده هسته‌ای ایران را بهانه نمایند و موضوع واهی تروریسم و نقص حقوق بشر را هم به آن اضافه کنند و دور جدیدی از تهدید‌ها و تحریم‌ها را بر ملت‌ ما تحمیل نمایند. آنها مرتب از تهدید نظامی سخن می‌گویند و باید تبعات حقوقی این تهدید‌ها را بپذیرند.
اولا ما باید همه گزینه‌ها را روی میز داشته باشیم حتما گزینه نظامی را.
ثانیا باید در داخل، اتحاد و هماهنگی را حفظ کنیم و با تدبیر تحریم‌ها را دور بزنیم.
ثالثا؛ مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توام با آرامش و متانت تیر خلاص به آنهاست و توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.
عسگر‌اولادی در عین حال تاکید کرد: غرب و آمریکا از جنبش ضدسرمایه‌داری و بیداری اسلامی در منطقه زخمی هستند؛ لذا ما با عقلانیت نباید حس کنیه‌توزانه آنها را تحریک کنیم. باید بگذاریم در آتش این دو قیام الهی و انسانی بسوزند.
وی در پایان با بیان اینکه فرافکنیهای غرب و آمریکا برای انحراف افکار عمومی جهان حتی در درون کشورهای غربی جواب نداده است، گفت: رویارویی استکبار جهانی با اسلام و مسلمانان دارد به رویارویی نهایی میرسد و بیتردید پیروزی با حق است و باطل رفتنی است.