هواداران ترکیب سرخابی ها در دربی آلمان را انتخاب می‌کنند

طبق برنامه اعلام شده از سوی اسپانسر مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، قرار است این دو تیم 25 تیرماه در بیله‌فلد آلمان یک دربی دوستانه و تدارکاتی را برگزار کنند و این در حالی است که با توجه به جذابیت این دیدار قطعاً ایرانی‌های زیادی در سطح اروپا مشتاق و علاقه‌مند به دیدن این بازی هستند.

این در حالی است که با تدابیری که اندیشیده شده قرار است اتفاق‌های جذابی در این بازی برای دو تیم و هوادارانشان در نظر گرفته شود. با طرح و برنامه‌ای که از سوی اسپانسر دو باشگاه و سامانه هواداری 3090 قرار است انجام شود از هواداران پرسپولیس و استقلال خواسته شده تا به صورت پیامکی ترکیب و بازیکنان مد نظرشان برای این بازی را اعلام کنند تا به نوعی هواداران دو تیم در این بازی دوستانه و جذاب سهم بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

بر این اساس، قرار است نسبت به آرائی که هر بازیکن در هر پست به دست می‌آورد و با انتخاب و تائید کادر فنی به بازی برود که با این طرح پیشنهادی میزان محبوبیت هر بازیکن در هر دو تیم قابل تشخیص خواهد بود.

تا این لحظه قرار است بازی در شهر بیله‌فلد انجام شود اما در صورتی که ورزشگاه دیگری با ظرفیت و گنجایش بیشتر برای میزبانی از این بازی اعلام آمادگی کند این احتمال وجود دارد که بازی در شهر دیگری برگزار شود.

هواداران پرسپولیس و استقلال قصد دارند با این روش رأی دادن پیامکی، ترکیب مورد نظر خود برای این دربی که برای اولین بار در تاریخ در خارج از کشورمان برگزار می‌شود، ترکیب مد نظر خود را اعلام کنند.

بنابر پیش‌بینی‌ها، ایرانی‌های مقیم آلمان و برخی از کشورهای اروپایی قصد دارند حضور پررنگی برای تماشای این دیدار داشته باشند.