سلامت نیوز:لیمو (از مرکبات) محصولی معجزه آسا برای کشتن سلول های سرطان است ؛ که ۱۰۰۰۰ بار قوی تر از شیمی درمانی است.

چرا ما در مورد آن نمی دانیم؟ چون آزمایشگاه ها(شرکت های دارو سازی) با ساخت مشابه و مصنوعی آن سود زیادی می برند. شما هم اکنون می توانید به یک دوست کمک کنید تا از آنها بی نیاز شود و بداند که آب لیمو در پیشگیری از بیماری بسیار مفید است.

طعم آن شیرین یا ترش، و لذت بخش است و فاقد اثرات وحشتناک شیمی درمانی است.
چگونه است که بسیاری از مردم باید بمیرند، در حالی که این خواص محرمانه و محفوظ نگه داشته شده است، تا مبادا منافع شرکت های بزرگ مولتی میلیونر به خطر بیفتد؟

همانطور که می دانید، درخت لیمو در دو نوع لیمو شیرین و لیموترش شناخته شده است. شما می توانید از این میوه به روش های مختلف مصرف کنید:

شما می توانید آنرا به صورت استفاده از افشره، نوشابه های آماده، شربت، شیرینی، روی غذا، گوشت و غیره مصرف کنید.

لیمو بسیاری از خواص را داراست، اما جالب ترین اثر آن در کیست و تومورهاست.

خاصیت این گیاه در بهبود سرطان از همه نوع ثابت شده است.

همچنین به عنوان یک داروی ضد میکروبی در برابر عفونت های باکتریایی و قارچ و انگلهای داخلی و کرم ها موثر است. همچنین تنظیم کننده فشار خون بیش از حد بالا و ضد افسردگی، استرس و اختلالات عصبی است.

منبع این اطلاعات جالب است: این اطلاعات از یکی از بزرگترین تولید کنندگان دارو در جهان می آید، که می گوید تست های آزمایشگاهی بیش از ۲۰ سال از سال ۱۹۷۰، نشان داد که عصاره لیمو در تخریب سلول های بدخیم در ۱۲ نوع سرطان، از جمله روده بزرگ، پستان، پروستات، ریه و لوزالمعده و … تاثیر دارد.

ترکیبات این میوه ۱۰،۰۰۰ بار بهتر از محصول Adriamycin ، و مواد دارویی که به طور معمول در شیمی درمانی در جهان استفاده می شود ، کاهش رشد سلولهای سرطانی را نشان داد. و شگفت آور تر اینکه؛ این نوع از درمان با عصاره لیمو تنها سلول های سرطانی بدخیم را از بین می برد و بر روی سلول های سالم تاثیر نمی گذارد .