بازیکن جوان آژاکس از هوش رفت

عصر امروز(شنبه) دو تیم آژاکس و وردربرمن، در دیداری تدارکاتی در اردوی اتریش، رو در روی هم قرار گرفته بودند که عبدالحق نوری بازیکن 20 ساله آژاکس در دقیقه 71 بازی به زمین افتاد و برای لحظاتی هوشیاری خود را از دست داد.

بیهوش شدن بازیکن آژاکس در جریان مسابقه

مسابقه از سوی داور قطع و بلافاصله آمبولانس به زمین مسابقه فراخوانده شد.مداوای اولیه بر روی نوری در میدان بازی صورت گرفت و سپس این بازیکن جوان با یک فروند بالگرد جهت ادامه معالجات به بیمارستان منتقل شد.

بیهوش شدن بازیکن آژاکس در جریان مسابقه

حساب رسمی توییتر باشگاه آژاکس که به طور زنده این مسابقه را توییت می کرد، به محض رخ دادن این حادثه آن را «جدی» توصیف کرد و نوشت بازیکنان نگران به نظر می رسند و از مردم خواسته شده ورزشگاه را ترک کنند.  

 

این رسانه، 15 دقیقه پس از انتشار اولین اخبار مربوط به نوری،نوشت "ضربان قلب نوری برگشته و وضعیت او پایدار است،ضربان قلب دارد و خوابیده است.او در حال اعزام به بیمارستان با بالگرد است.

در توییت دیگری درباره علت این حادثه عنوان شده است« صحبت هایی درباره اختلال در ضربان قلب (نوری) وجود دارد.»

 

عبدالحق نوری برای فصل گذشته 15 بار در ترکیب آژاکس به میدان رفت که 3 بازی او در لیگ اروپا بود. این بازیکن 20 ساله اولین گل خود را برای بزرگسالان آزاکس ،در پیروزی 5-0 این تیم مقابل ویلم در جام حذفی،به ثمر رساند.