طلب چند صد میلیونی بازیکن سابق استقلال دردسر ساز شد!

میلاد فخرالدینی درباره ممنوع‌الخروج بودنش از ایران به خاطر مشکلات مالیاتی، طلب 700 میلیون تومانی‌ از باشگاه استقلال و شرایطش در گسترش فولاد صحبت‌هایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

 از ممنوع‌الخروج بودنت شروع کنیم. به خاطر بدهی مالیاتی نتوانستی همراه گسترش فولاد به ترکیه بروی.

700 میلیون تومان از استقلال طلب دارم و الان هم به خاطر مالیات پولی که نگرفته‌ام، ممنوع‌الخروج شده‌ام. پرداخت مالیات برعهده بازیکن است، اما استقلال‌ باید 700 میلیون تومانم را بدهد تا بتوانم بخشی از آن را به عنوان مالیات پرداخت کنم.

در این مدت اقدامی برای گرفتن طلبت از استقلال انجام ندادی؟

چرا، چندین بار تلاش کردم که پولم را بگیرم. از راه‌های مختلف به مسئولان باشگاه استقلال پیغام فرستادم و یکی دو بار هم به این باشگاه رفتم، اما متاسفانه انگار نه انگار که من بازیکن آنها بودم و برایشان زحمت کشیدم. این کارها خیلی بد است.

چرا برای گرفتن طلبت از استقلال به محاکم قضایی مراجعه نمی‌کنی؟

من واقعاً دوست ندارم از استقلال شکایت کنم، چون به‌نظرم کار خوبی نیست. البته فکر می‌کنم باشگاه استقلال هیچ توجهی به بازیکنان سابقش نمی‌کند. آقایان لطفاً درک کنند من هم خانواده دارم و اینکه پولم را ندهند اصلاً خوب نیست.

 می‌دانی که بازیکنان خارجی خیلی راحت از باشگاه‌های ایرانی شکایت می‌کنند و حتی به‌خاطر شکایت‌ آنها کار تیم‌های ما به محرومیت و جریمه‌های سنگین هم کشیده می‌شود.

بله، متاسفانه این اتفاقات می‌افتد و باشگاه‌های ایرانی به‌خاطر سهل‌انگاری‌هایشان تاوان سنگینی پس می‌دهند. نمی‌دانم دیگر باید چه‌کار بکنم. بازیکنان خارجی کل پول را می‌گیرند که هیچ، بلکه مبلغی هم به عنوان دیرکرد می‌گیرند. ما بازیکنان ایرانی این دیرکرد را نمی‌خواهیم، حداقل پول خودمان را بدهند.

 اینکه به همراه گسترش فولاد نتوانستی به ترکیه بروی، باعث نمی‌شود از لحاظ فنی و بدنی از بقیه بازیکنان عقب بمانی؟

نه، فکر نمی‌کنم. عباس آقایی به همراه من در تبریز ماند و شب و روز با یکدیگر کار کردیم. فکر نمی‌کنم از این جهت مشکلی داشته باشم.

 درباره حضورت در گسترش فولاد هم صحبت کن.

به هر حال در مس کرمان شاگرد لوکا بوناچیچ بودم و خاطرات خوبی در تیم‌های او داشتم. از طریق مس کرمان به فوتبال ایران معرفی شدم و خودم را مدیون لوکا می‌دانم. سه سال در تبریز و تیمِ خوب تراکتورسازی حضور داشتم و خاطرات خوبی با مردم این شهر دارم. امیدوارم امسال در لباس گسترش فولاد بتوانم روزهای خوبم در تبریز را تکرار کنم.