توصیه پیشکسوت استقلال به منصوریان

صادق ورمزیار درخصوص قرعه لیگ هفدهم برای استقلال گفت: به نظر من قرعه خوبی برای استقلال بود. ۱۱ هفته بازی در تهران می تواند برای کادر فنی موثر باشد. حضور هواداران در ورزشگاه و پیروزی هایی که استقلال می تواند کسب کند برای این تیم بسیار مفید خواهد بود زیرا امتیازات لازم را در دور رفت کسب کرده و با امید بیشتری به دور برگشت، قدم خواهد گذاشت.

پیشکسوت استقلال در خصوص چند بازی ابتدایی استقلال که در استان خوزستان و گرمای شدید آنجا برگزار خواهد شد گفت: استقلال باید برای این حضور در خوزستان و مبارزه با گرمای شدید آنجا برنامه ریزی دقیقی انجام دهد تا بتواند در این بازی ها امتیازات لازم را کسب کند. اگرچه هوای گرم، عملکرد منفی بر روی بازی بازیکنان خواهد گذاشت اما می توان برای تمام دقایق این بازی برنامه ریزی کرد تا در پایان پیروزی خوبی را در گرمای خوزستان به دست آورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان برگزاری دربی را که هفته دهم برگزار خواهد شد مناسب می دانید یا خیر؟ اظهار داشت: مطمئناً هفته دهم بهترین زمان خواهد بود. تیم ها به آمادگی کامل رسیده، در کوران مسابقات قرار گرفته اند و می توانند ارائه گر یک بازی زیبا و تماشاگرپسند باشند.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلی لیگ به خاطر بازی تیم ملی می تواند بر عملکرد تیم ها تأثیر منفی داشته باشد؟تصریح کرد: تعطیلی از کیفیت کار کم نمی کند اما یک مقدار شرایط تیم ها به هم می ریزد و آنها باید از همین الان برای این تعطیلات برنامه ریزی کنند تا بتوانند پس از پایان اردو و شروع مجدد بازی ها، آمادگی کامل را برای ادامه فصل داشته باشند.

پیشکسوت استقلال در خصوص حضور بازیکنان تیم امید استقلال در لیگ برتر گفت: چند بازیکن ما الان با تیم بزرگسالان در اردو هستند و با توجه به جوانی می توانند برای استقلال مفید باشند. مطمئن باشید که در آینده ای نه چندان دور، اسم ۷-۸ نفر از آنها را در فوتبال ایران خواهید شنید.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که بتوانیم در سالهای آینده، از بازیکنان خودمان برای تیم بزرگسالان استفاده کنیم و نخواهیم هزینه های گزافی را برای جذب بازیکنان گرانقیمت بدهیم.

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: کادر فنی استقلال، نفرات خوبی را جذب کرده و امید زیادی به قهرمانی در پایان لیگ هفدهم دارد و مطمئنم می تواند با حمایت هواداران پرشور استقلال که در سرما و گرما کنار تیمشان هستند به این مهم دست پیدا کند.