لقبی که وحید امیری به بیرانوند داد

وحید امیری از ناحیه کمر مصدوم شده و مشغول آب‌درمانی است اما علیرضا بیرانوند حسابی روی فرم است و یکی از آماده‌های پرسپولیس در اردو به شمار می‌رود. بیرانوند در مورد اردوی اوکراین می‌گوید: خدا را شکر امکانات خوبی اینجا داریم و پس از چند روز تمرین سنگین و بازی تدارکاتی امروز (سه‌شنبه) را استراحت می‌کنیم. سال گذشته هم ما برای اردوی پیش‌فصل به اوکراین آمدیم و به قول معروف برایمان خوش‌یمن بود. ان‌شاءا... این مرتبه هم بتوانیم در لیگ برتر قهرمان شویم.

گلر شماره یک پرسپولیس در مورد تصمیم مشابه طارمی با او و در نهایت ماندن آقای گل نیز یادآور می‌شود: بله، من هم مثل مهدی از اروپا پیشنهاد داشتم ولی در نهایت تصمیم گرفتم بمانم چون با پرسپولیس قرارداد دارم. مهدی طارمی هم شرایط مشابهی داشت و چنین تصمیمی گرفت. به شخصه از بازگشت مهدی خوشحالم و اگر هم داداش‌وحید (اشاره به امیری) برسد، دیگر غمی نخواهیم داشت.

بیرانوند درباره شوخی‌هایش با گادوین منشا می‌گوید: منشا پسر خوبی است که جنبه شوخی هم دارد. داریم روی فارسی صحبت کردن او کار می‌کنیم و لیگ شروع نشده مطمئن باشید مثل بلبل فارسی صحبت می‌کند!

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس از پیش‌بینی شهرآورد آلمان طفره رفته و می‌گوید: بازی با استقلال قابل پیش‌بینی نیست و ان‌شاءا... در زمین تلاش می‌کنیم باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شویم.

***

اما وحید امیری که کم‌حرف‌تر از علیرضا بیرانوند است، درباره شرایط خود می‌گوید: متأسفانه دچار بدبیاری شدم. دلم می‌خواست با تمام وجود و انرژی در اردوی پیش‌فصل شرکت کنم اما درد کمر، امانم را برید.

وی ادامه می‌دهد: البته به کمک کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنم زودتر از پیش‌بینی‌ها به تمرینات گروهی برگردم و به تیم کمک کنم. شما هم دعا کنید.

امیری در مورد وضعیت تیم و بازیکنان نیز یادآور می‌شود: بهترین بودن انگیزه‌ای است که ما باید آن را ایجاد کنیم. بزرگ‌ترین بودن در ایران و حتی آسیا هدف همه ماست. بازگشت مهدی طارمی به تیم، ما را قوی‌تر و مطمئن‌تر می‌کند البته ذهنیت همه ما فتح دوباره لیگ برتر است که همه اعضای تیم دنبال آن هستند.

از وحید امیری درباره لقب بیرانوند در اردوی پرسپولیس می‌پرسیم که می‌گوید: بیرانوند که نه، بگویید علی کلین‌شیت! البته از شوخی گذشته علیرضا بهترین رفیق فوتبالی و مثل داداشم است. خوشحالم که در اوج قرار دارد و فیکس پرسپولیس و تیم ملی است.