خبر خوش کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به پرسپولیس و سایپا

روزبه وثوق احمدی درباره مهلت یک هفته ای فیفا به باشگاه نفت تهران برای پرداخت مطالبات آلویس نانگ اظهار داشت: مرحله تحقیقات پرونده آلویس نانگ به اتمام رسیده و قرار است این پرونده 13 جولای(22 تیر) در کمیته تعیین وضعیت فیفا بررسی شود. اطلاعی ندارم که نانگ چه درخواستی از باشگاه نفت تهران دارد اما این احتمال وجود دارد که نفتی ها در پرونده بازیکن کامرونی محکوم شوند.

وی افزود: کمیته تعیین وضعیت فیفا فردا(پنج شنبه) مستندات آلویس نانگ را بررسی می کند و پس از آن درباره اعلام حکم پرونده این بازیکن تصمیم می گیرد.

وثوق احمدی درمورد اینکه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با توجه به شکایت بازیکنان ایرانی از باشگاه نفت تهران برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم مجوز صادر می کند یا خیر، اظهار داشت: تمام باشگاه های بدهکار برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود باید 30 درصد بدهی های شان را پرداخت کنند. از طرفی باشگاه ها برای ثبت قراردادها باید از کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مجوز بگیرند. باشگاه نفت تهران تاکنون اقدامی برای دریافت مجوز از ما انجام نداده و تا زمانی که این مدارک را به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ارائه نکند، نمی تواند قرارداد بازیکنانش را ثبت کند.

سرپرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت: تاکنون تنها 2 باشگاه پرسپولیس و سایپا برای ثبت قرارداد بازیکنانشان از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون مجوز گرفته اند و به همین دلیل مشکلی در این زمینه ندارند.