سامانه خرید بلیط هواپیما سیمرغ 24

قطعا برای شما پیش آمده که قصد رفتن به سفر را دارید و با توجه به گسترش شبکه های حمل و نقل عمومی میخواهید از این وسایل نقلیه برای مسافرت خود استفاده کنید. البته شاید مشکلاتی هم بر سر راهتان بوده که موجب اتلاف وقت شما گردیده است. اگر انتخاب شما هواپیما باشد قطعا یکی از این مشکلات خرید بلیط هواپیماست که به دلیل تعدد شرکت های فروش بلیط، ممکن است منجر به بروز دشواری هایی برایتان شده باشد. امروز میخواهیم به شما سایتی را معرفی نماییم که در راحت ترین حالت ممکن میتوانید بهترین و مقرون به صرفه ترین بلیط های پروازهای داخلی را خریداری نمایید.

سامانه خرید بلیط هواپیما سیمرغ 24 که فعالیت رسمی و قانونی خود را مدتی است آغاز نموده است یکی از موتورهای جستجوی بلیط هواپیما ست که به راحتی میتوانید برای پرواز های داخلی خود با صرف کوتاهترین زمان و هزینه کمتر بهترین پرواز ممکن را انتخاب نمایید. برای خرید بلیط هواپیما، می‌توانید با ورود به این سایت و وارد کردن مبدا و مقصد مورد نظر و انتخاب تاریخ پرواز جستجوی خود را آغاز کرده و با لحاظ کردن فیلترهای موجود بهترین و به صرفه ترین پرواز را برای خود گزینش نمایید.

از قابلیتهای این سامانه آن است که میتوانید پس از انتخاب پرواز مورد نظر خود مراحل رزرو آن را پیگیری نمایید و در جریان روند صدور آن قرار گیرید. به این منظور وارد قسمت پیگیری رزرو شده و پس از وارد کردن ایمیل و شماره موبایل و کد رهگیری مراحل پیگیری را دنبال کنید تا بلیط خود را دریافت نمایید.

نکته مورد توجه در سامانه سمیرغ 24، پشتیبانی 24 ساعته آن است که توسط کارشناسان فروش و تیم حرفه ای انجام میگیرد و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا در هر ساعت از شبانه روز امکان لغو بلیط چارتری یا سیستمی شما مقدور باشد. همچنین شما قادر خواهید بود در هر ساعتی از شبانه روز جهت رفع مشکلات خود با شماره تلفن های پشتیبانی تماس بگیرید و این اطمینان را داشته باشید که کارشناسان ما در بخش پشتیبانی در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی خواهند کرد.

شایان ذکر است سامانه سیمرغ 24 به گونه ای طراحی شده است که تمامی کاربران حتی کسانی که آشنایی زیادی با اینگونه موتورهای جستجو ندارند به راحتی میتوانند عملیات خرید بلیط را انجام دهند. همچنین در این سامانه برای دسترسی راحت تر بازدیدکنندگان مسیرهای پر تردد مانند: تهران - مشهد یا کیش - تهران به صورت مستقل در صفحه اصلی قرار داده شده است تا امکان انتخاب سریع برای کاربران وجود داشته باشد.

اخبار روزانه مرتبط بخش دیگری از این سایت است که با پیگیری از طریق آن میتوان از آخرین اخبار روزانه مطلع گردید. همچنین در قسمت مقالات هم به روز ترین و تخصصی ترین مقالات مربوط به گردشگری که اطلاعات مفید و به روزی را در اختیار ما قرار میدهد وجود دارد که با خواندن آن میتوانیم جذابیت های گردشگری و پرواز را به خاطر بسپاریم و با دنبال کردن لیست مقالات و خبرها میتوانیم آنچه را که در آرشیو خبرها هست را پیگیری نماییم.

قابل توجه است چنانچه با مراجعه به سایت سیمرغ 24 با مشکل یا سوال خاصی مواجه شدید میتوانید با مراجعه به قسمت سوالات متداول آن را برطرف نمایید و در صورت حل نشدن سوال خود با تیم پشتبانی تماس برقرار نمایید. چنانچه تمایل به دنبال نمودن سیمرغ 24 جهت بدست آوردن اطلاعات بیشتر دارید می‌توایند ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید تا در جریان آخرین اخبار، مقالات و موضوعات گردشگیری قرار بگیرید.