برای خرید کولر گازی ابتدا باید برند مورد نظر را انتخاب کنید.قبل از هر توضیحی چیزی که همیشه به مشتریان فروشگاه اینترنتی یکنام گوش زد می کنیم این است که همیشه قبل از خرید کولر گازی به کیفیت ساخت و نوع مونتاژ ان توجه کنید.

البته شاید در اینجا برخی از دوستان به این موضوع اشاره کنند که شناخت کیفیت ساخت و نوع مونتاژ و جنس کولر گازی, کار افراد عادی نباشد. درست است !!! اما جای نگرانی نیست

پیشنهاد ما به شما این است که برای حل این موضوع می توانید از برندهای بزرگ و معتبر استفاده کنید که امتحان خود را در این موارد پس داده اند و راه دیگر این است که با تماس با کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام در مورد کولر گازی مورد نظر خود سوال کنید تا به صورت رایگان مشاوره تخصصی شوید.

در ضمن دلیل اینکه ما روی این موضوع تاکید داریم این است که اگر کیفیت ساخت یک کولر گازی یا هر محصول دیگری پایین باشد در اینده خیلی نزدیک دچار مشکل می شود و در اصل عمر دستگاه پایین می اید . پس گول مشخصه های روی کاغذ رو نخورید.

هدف از نگارش این مطلب بررسی برندهای مختلف کولرگازی براساس کیفیت و قیمت کولر گازی بوده امیدواریم که مطالعه این مطلب دید بهتری را در انتخاب کولرهای گازی به شما بدهد.

 

 

کولر گازی اجنرال

این برند دیگه احتیاجی به معرفی ندارد و کسانی که خرید کرده اند می توانند نظر خود را بگذارند و در ضمن دلیل گرانی کولر گازی های اجنرال " Ogeneral " به خاطر نام برندش می باشد.

اجنرال ساخت چین می باشد.

اما فکر بد نکنید بلکه این را بدانید که برندهای بزرک دنیا از چین می باشد و ان مواردی بدی که از این کشور وجود دارد در اصل از نوع طرح می باشد و در ضمن حواستان حتما باشد که در این برند خیلی تقلب وجود دارد که سعی کنید از فروشگاه های مورد اعتماد خرید کنید و هیچ وقت به خاطر یک مقدار قیمت ارزان تر به فروشگاه های متقلب اعتماد نکنید.

 

  1. کولر گازی ال جی

در حال حاضر کولر گازی های ال جی و سامسونگ رقابت تنگاتنگی دارند و در اصل این را بدانید که این برند کره ای است و در حال حاضر گارانتی اصلی کولر گازی های ال جی فقط توسط گلدیران ارائه می شود.

پیشنهاد می کنیم در صورتی که تصیم خرید کولر گازی دارید برند ال جی را حتما به عنوان یکی از انتخاب های خود قرار دهید در تماس های مشتریانی که کولر گازی های LG را خریداری کرده اند کاملا از خرید این مدل از کولرهای گازی ابراز رضایت کردند. و در تست هایی که کارشناسان ما از کولر گازی های ال جی گرفتند کاملا مواردی مثبتی را در کیفیت ال جی مشاهده کردند.

 

 

  1. کولر گازی سامسونگ

سامسونگ هر ساله در فروش تمامی شاخه های تولیدی لوازم خانگی در حال پیشی گرفتن از دیکر رقبا است و امسال هم به نسبت سال قبل در فروشگاه اینترنتی یکنام و همچنین بازار ایران فروش کولر گازی های سامسونگ افزایش قابل توجهی داشته است و در ضمن گارانتی اصلی این برند سام سرویس می باشد.

اگر قصد خرید کولر گازی دارید; سامسونگ را هم در انتخاب های خود قرار دهید در بین مدل های مختلف کولرهای گازی سامسونگ، مدل کم مصرف یا همان اینورتر ان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست.

لازم به ذکر است قیمت مناسب Samsung این برند را به یکی از پر فروش های کولر گازی تبدیل کرده است.

 

  1. کولر گازی هایسنس

شاید تعجب کنید که در سال های قبل نامی از برند هایسنس نبوده است کولرگازی Hisense با توجه به بالا بردن کیفیت ساخت و قیمت های عالی ای که برای کولر گازی های خود قرار داده است تبدیل به یکی از پرفروش های بازار شده است.همچنین نکته جالب این است که قیمت های مناسب این برند واقعا کار را برای برندهای بزرگی چون سامسونگ و ال جی و اجنرال و .... سخت کرده است .لازم به ذکر است در تست هایی که انجام شده است کیفیت ساخت بالا و سرما و گرمادهی مناسب این نوع کولر گازی ها کاملا خودنمایی می کنند.

 

 

  1. کولر گازی گری

شرکت گری، برند خاصیست و طرفداران خود را دارد و یک برند تایید شده است و در ضمن باید به این موضوع اشاره کنیم که گری یک شرکت چینی است و همانطور که بالاتر به آن اشاره شد برند طرح نبوده و از شرکت های بزرگ می باشد.

 

  1. کولر گازی جنرال

شرکت جنرال هم سهم قابل توجهی از بازار را در سال های اخیر به خود اختصاص داده است و دلیل فروش بالای آن به خاطر قیمت های بسیار پایین و مقرون به صرفه ان است.

لطفا در هنگام خرید این مدل از کولرهای گازی به نوع تقلبی آن دقت داشته باشید چرا که متاسفانه شرکت های زیادی با دیدن اینکه این شرکت در تولید کولر گازی رشد قابل توجهی داشته است با قرار دادن یک حرف اضافه تر در اخر مدل ها نوع تقلبی ان را با قیمت پایین تر وارد بازار کرده اند.

 

  1. کولر گازی شارپ

یکی از مواردی که در رابطه با کولرگازی های شارپ همیشه وجود داشته است طرفداران خاصش بوده است چرا که پای کشور ژاپن در ساخت این برند بزرگ در میان است و واقعا میتوان گفت که این برند عالی چه در صنعت صوتی تصویری و چه در صنعت کولر گازی عالی کار کرده است.

برند شارپ چه از لحاظ کیفیت ساخت و چه از لحاظ کیفیت فنی توسط کارشناسان فنی ما تایید می شود

 

  1. گولر گازی میدیا

این برند دارای خرید متوسطی است و در حال حاضر فروشگاه یک نام جز فروشگاه هایی می باشد که به صورت تخصصی بر روی فروش ان تمرکز کرده و خبر خوب در مورد این برند این است که در تماس هایی که با مشتریان داشته ایم جواب های مثبتی در مورد قدرت ان دریافت کردیم.

 

  1. اسنوا

برند ایرانی همیشه برتر با خدمات پس از فروش واقعا عالیاسنوا در یکی دو سال اخیر به یکی از برترین کولر گازی های بازار تبدیل شده است اما در صنعت کولر گازی در چند سال اخیر توانسته است نامی از خود به جای بگذارد

لازم به ذکر است برندهای بزرگی چون پاناسونیک و بوش و هیتاچی و توشیبا و میتسوبیشی هم وجود دارد که در رابطه با انها بازخوردهای خوبی را از مشتریان دریافت کرده ایم