نکاتی در مورد خرید و فروش اینترنتی آپارتمان

شاید شما هم دیده باشید که روی دیوار یا در بعضی خانه ها یا آپارتمان ها پارچه نوشت هایی با مضمون فروش یا آگهی نوشته شده است.  به نظر شما ممکن است چند نفر این اعلامیه پارچه ای را ببینند؟ و از این تعداد افراد چند نفر آن ها قصد خرید یا اجاره ملک داشته باشند و این تعداد چند نفر خریدار یا مستاجر مناسب برای آن آپارتمان یا خانه باشند؟

طبیعتا در جامعه و شهرهای بزرگی که در آن زندگی می کنیم همه این احتمالات بسیار کمتر از آنی است که انتظارش را داریم.

علاوه بر این که فقط تعداد کمی از افرادی که مخاطب فروشنده یا اجاره دهنده هستند، می توانند آگهی پارچه ای او را ببینند، این کار مدت زمان طولانی نیاز دارد که ممکن است گاه به یک یا دوسال هم برسد.

می توان برای فروش یا اجاره دادن این آپارتمان های خاص یا خانه های کمیاب به املاک هم مراجعه کرد. ولی املاک و آژانس های مسکن هم مدت زمانی طولانی را نیاز دارند تا بتوانند فرایند خرید آپارتمان یا اجاره آپارتمان را برای شما به سرانجام برسانند. علاوه بر این که این کار برای تان هزینه زیادی هم در بر دارد.

چون مشاوران املاک و مسکن می توانند به تعداد کمی از افرادی مخاطب فروش یا اجاره شما هستند ، دسترسی داشته باشند.

مثلا می توانند مشخصات آپارتمان شما را به کسانی که به آن ها مراجعه می کنند بدهند تا اگر آن ها تمایلی داشتند برای مذاکره اقدام کنند. یا می توانند برای یک یا دو روز آگهی فروش یا اجاره آپارتمان شما را در روزنامه ها و نیازمندی ها چاپ کنند تا کسانی که می توانند خریدار یا مستاجر آپارتمان شما باشند آن را ببینند و در صورتی که شرایط لازم را داشتند با آن ها تماس بگیرند.

البته این راه هم علاوه  بر هزینه زیادی که دارد مدت زمان زیادی نیاز دارد.

شاید اگر آپارتمان یا خانه شما یک ملک معمولی بود می توانستید با این راه ها و البته صرف زمان و هزینه زیادی آن را اجاره بدهید یا بفروشید. اما اگر می خواهید یک آپارتمانی را که طراحی خاص و مدرن یا سنتی دارد یا یک کلبه جنگلی مدرن یا هر ملک ویژه ای را بفروشید یا اجاره بدهید نیاز دارید که صدای آگهی تان را به گوش جامعه بزرگتری از مخاطبان و خریداران برسانید یا آن را در معرض دید مستاجران بیشتری قرار دهید تا سریع تر به نتیجه برسید والبته هزینه کمتری هم صرف این کار کنید.

پس بهترین راه این است که از تکنولوژی استفاده کنید. نیاز نیست ابزار یا دستگاه خاصی داشته باشید با تلفن همراه تان هم می توانید خودتان خانه یا آپارتمان تان را بفروشید یا اجاره بدهید.

برای این کار روی گوشی تان اپلیکیشن موبایل شیپور را نصب کنید و یک آگهی برای فروش یا اجاره آپارتمان تان ثبت کنید. چند عکس با کیفیتی که از زوایای مهم ملک انداخته اید را هم به آگهی اضافه کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.

همچنین چون ملک شما بسیار خاص است حتما مشخصات کامل آن را برای خریداران یا مستاجران توضیح بدهید. چون این طوری کار خودتان را راحت می کنید و دیگر نیازی نیست پشت تلفن مشخصات ملک را برای آن ها توضیح بدهید. بعد از آن اطلاعات تماس تان را ذکر کنید، اطلاعاتی مثل شماره تلفن، آدرس ایمیل، حساب های شبکه های اجتماعی و … اگر می خواهید روند خرید و فروش تان راحت تر باشد و وقت خیلی زیادی از شما نگیرد می توانید در آگهی ذکر کنید که خریداران یا مستاجران تنها در ساعات یا روزهای خاصی با شما تماس بگیرند که در آن زمان شما فرصت پاسخ گویی داشته باشید. با این کار می توانید جلوی تماس های وقت و بی وقت را هم بگیرید و به زندگی و کار روزانه تان برسید. همچنین ساعات و روزهای بازدید از ملک را هم می توانید در آگهی بیان کنید. چون همانطور که می دانید ثبت آگهی فروش یا اجاره آپارتمان در شیپور علاوه بر رایگان بودن، محدودیتی برای استفاده از کلمات ندارد و شما می توانید هر چقدر که نیاز دارید در آگهی تان توضیحات کافی بنویسید. به این ترتیب برای فروش یا اجاره آپارتمان یا خانه تان نه هزینه ای صرف کرده اید و نه وقت زیادی از شما گرفته شده است. همچنین عده زیادی آگهی شما را دیده اند و مشخصات آن را خوانده اند و عکس هایش را هم توانسته اند ببینند.

اگر همه ما بتوانیم از امکانات روز و تکنولوژی در زندگی روزمره مان استفاده کنیم حتما زندگی کم هزینه تر و

راحت تری خواهیم داشت.

https://www.sheypoor.com/ایران/املاک

 

این خبر تبلیغاتی می باشد.