علی کریمی نابغه فوتبال است

جعفر کاشانی رئیس هئیت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: تقریبا بازیکنان جذب شده از سوی باشگاه پرسپولیس لیست برانکو ایوانکوویچ را تکمیل کرده است و او می‌تواند با فراق بال ترکیب اصلی یازده نفره تیم را انتخاب کند.

حرفه ای شدن در دستور کار هئیت مدیره است

پیشکسوت تیم پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: هئیت مدیره پرسپولیسقدم‌های خوبی را برای حرفه‌ای شدن برداشته است و سعی کردیم از تیم به باشگاه تبدیل شویم. کاری که باید خیلی زودتر از این‌ها انجام می‌شد. اگر بتوانیم این هدف را به سرانجام برسانیم می‌توانیم مانند باشگاه‌های بزرگ اروپا مثل رئال مادرید اسپانیا پیشرفت کنیم.

علی کریمی نابغه فوتبال است

جعفر کاشانی تصریح کرد: دیدار سوپر جام مانند سایر مسابقات است با این تفاوت که با یک دیدار می‌توانیم جام کسب کنیم. در مورد نتیجه سوپر جام فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم پرسپولیس به پیروزی برسد، اما لازم به ذکر است که پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و این را از قدیم نشان داده است. در خصوص رویارویی پرسپولیس و علی کریمی باید بگویم، علی از نابغه‌های فوتبال و اسطوره پرسپولیس است و همیشه باید احترام او حفظ شود. هواداران فهیم سرخپوشان این موضوع را می‌دانند و مطمئن باشید در دیدار سوپر جام این مهم را به نمایش می‌گذارند.

بخش خصوصی باید در ورزش قهرمانی ورود کند

عضو هئیت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: وزیر ورزش و جوانان به خوبی امور را پیش می‌برد، اما در ورزش قهرمانی باید بخش خصوصی ورود کند تا بتونیم پیشرفت کنیم. در مدیریت تیم‌ها و باشگاه‌های دولتی، عمر مدیریت بسیار پایین است و با هر تغییر و تحولی در راس مدیریت، مدیران سایر بخش‌ها نیز تغییر می‌کنند و این اصلا به صلاح ورزش نیست.

تامین زیرساخت مناسب، نیاز ورزش است

کاشانی گفت: برنامه هئیت مدیره پرسپولیس این است که هر چه سریعتر خصوصی شود تا بتواند، زیر ساخت‌های مناسب را فراهم کند و با تاسیس دانشگاهی از بازیکنان پرورش داده شده خود استفاده کند. هئیت مدیره هواداران را سرمایه خود می‌داند و امیدوار است به زودی بتواند هواداران سرخپوش را با خود همراه کند. سهام باشگاه پرسپولیس متعلق به هواداران است.

ساختار تشکیل شده هئیت مدیره پرسپولیس نیاز به تداوم دارد

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم شرایط برای تداوم ساختار تشکیل شده پرسپولیس فراهم باشد و هر روز خبری مبنی بر تغییر هئیت مدیره را نشونیم. ما برخلاف سایر تیم‌ها که هزینه‌های میلیاردی برای جذب بازیکن کردند، سعی کردیم با کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را انجام دهیم. مدیریت پرسپولیس به دنبال درآمدزایی است و در بستن قرارداد با بازیکنان سعی کرده این موضوع را رعایت کند که قرارداد صرفا برای یک فصل نباشد و سرمربی بتواند از بازیکن خود بلند مدت استفاده کند.

بازیکنان پرسپولیس باید بداند کجا بازی می کنند

عضو هئیت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس تهران خاطر نشان کرد: باید شرایط به گونه‌ای باشد که بازیکنی که پا به باشگاه بزرگ پرسپولیس می‌گذارد بداند که قبل از او چه افرادی در این تیم حضور داشتند و چه افتخاراتی بدست آوردند. در حال حاضر نسل جدید نمی‌داند که گذشته باشگاه پرسپولیس چه بوده است. الان بازیکنانی هستند که نمی‌دانند جعفر کاشانی، صفر ایران پاک و ... چه کسانی بودند. باید تالار افتخارات باشگاه تاسیس شود و با آینده نگری و نگاهی به گذشته به فکر بدست آوردن موفقیت بود. همه باشگاه‌های مطرح دنیا از برنامه‌ای از پیش تعیین شده استفاده می‌کنند و فقط در کشورماست که با تغییر هر مدیر برنامه‌ای جدید اجرا می‌شود.

باید بتوانیم از بازیکنان تربیت شده خود باشگاه استفاده کنیم

جعفر کاشانی افزود: استفاده از بازیکنانی تربیت شده توسط آکادمی باشگاه باعث ایجاد انگیزه میان جوانان و نوجوانان ما می‌شود. ما حتی می‌توانیم با برنامه ریزی خوب و مدون در دانشگاه خود باشگاه مدیرانی را از همین حالا برای قرار گرفتن در راس باشگاه پرسپولیس تربیت کنیم.

اطلاعی از جریمه ۲۰۰ هزار دلاری پرسپولیس ندارم

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص لغو دربی ۸۵ که قرار بود در کشور آلمان برگزار شود گفت: این مسابقه با پیشنهاد حامی مالی قرار بود برگزار شود که متاسفانه لغو شد. در حال حاضر اخباری منتشر شده است که در صورت شرکت نکردن پرسپولیس در این دیدار دوستانه باشگاه مبلغ ۲۰۰ هزار دلار جریمه می‌شود که تا به این لحظه در خصوص جریمه چیزی جز اخبار منتشر شده در رسانه‌ها نشنیده ام و نمی‌دانم صحت دارد یا خیر.